Gjest care Skrevet 21. september 2003 #1 Skrevet 21. september 2003 Har laget det i dag, det var godt og kan anbefales for dem som ikke går på Fedon diett. :blunke:
Midnattsol Skrevet 21. september 2003 #2 Skrevet 21. september 2003 Og det er hva og hvordan gjør du det?
Gjest care Skrevet 21. september 2003 #3 Skrevet 21. september 2003 Og det er hva og hvordan gjør du det? Åhja :oops: skreller poteter og skjærer de i ruter. Steker de, sammen med hakket løk. Krydder med pepper og det en måtte ønske. Brukte litt hvitløk jeg. Så når de har fått farge, så heller man 4 dl fløte over og lar det koke til potetene er gjennomkokt. :blunke: Man kan også bruke melk i stedet for fløte.
Midnattsol Skrevet 21. september 2003 #4 Skrevet 21. september 2003 Hørtes godt ut det. Hva spiser man til det f.eks?
Gjest care Skrevet 21. september 2003 #5 Skrevet 21. september 2003 Hørtes godt ut det. Hva spiser man til det f.eks? Vel, jeg laget skinkesteik. Men det står ved siden av oppskriften at stekt mat er best, men jeg tror man kan ha det til stort sett det meste. :blunke:
Midnattsol Skrevet 21. september 2003 #6 Skrevet 21. september 2003 Ok. Fint, dette skal jeg lage en dag som tilbehør til kjøtt.
Nilma Skrevet 22. september 2003 #7 Skrevet 22. september 2003 [så når de har fått farge, så heller man 4 dl fløte over og lar det koke til potetene er gjennomkokt. :blunke: Man kan også bruke melk i stedet for fløte. Høres ekstremt nammenam ut!! (Fedon kan ryke og reise.... :blunke: ) Men ca. hvor mye poteter bruker du til 4 dl fløte?
Gjest care Skrevet 22. september 2003 #8 Skrevet 22. september 2003 Høres ekstremt nammenam ut!! (Fedon kan ryke og reise.... :blunke: ) Men ca. hvor mye poteter bruker du til 4 dl fløte? Jeg brukte 6 poter til 4 dl fløte. Kanskje det er for mye, fordi jeg ikke sjekket hvor mye fløte som skulle være til antall poteter...men som sagt fedon kan ryke og reise, ja
Nilma Skrevet 22. september 2003 #9 Skrevet 22. september 2003 Takk for svar, care, gleder meg til å prøve disse! :sikle-smiley:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå