Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Del Skrevet 29. mai 2010 Før pinse fikk vi vite at været her i Oslo-området skulle bli så dårlig at det egentlig ville vært best å rømme landet. Det skulle værvarsleren selv gjøre, sto det. Men hva skjedde? Sol hele pinsen. Så etter pinse sto det med krigstyper NÅ KOMMER UVÆRET. Torden, lyn, styrtregn og elendighet skulle det bli. Men neida, det har vært sol hele uken. Så sto det endelig i avisen nå før helgen: NÅ KOMMER SOMMEREN!!! Og sannelig min hatt, nå skyet det til og begynner å se litt truende ut. Tror endelig jeg har forstått hvordan værmeldingen skal tolkes. Det er bare å lese avisenes forsider og forberede seg på det stikk motsatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Del Skrevet 29. mai 2010 Og der begynte det å regne Jeg synes i grunnen det er ganske tåpelig med disse forsidene om været. Med mindre det er spådd flom e.l. som folk bør vite om så trenger de ikke kaste bort forsiden på å spå været. Spesielt ikke når ingen tydeligvis klarer å spå det riktig. Dessuten føler jeg at vi blir hjernevasket til å tro at "nå kommer sommeren" betyr at det må være sol og 25 grader fra mai til september. Vi bor faktisk i Norge, og det er faktisk sommer når det regner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. mai 2010 #3 Del Skrevet 29. mai 2010 Tror endelig jeg har forstått hvordan værmeldingen skal tolkes. Det er bare å lese avisenes forsider og forberede seg på det stikk motsatte Der sa du det. Men må innrømme at det var min oppfatning i mange år også, da jeg kun så værmeldingen på TV. Imidlertid har jeg etterhvert blitt enig med meg selv om at værmeldingen på yr.no faktisk stemmer sånn noenlunde her jeg bor. Det er litt uvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå