Gå til innhold

Hva er det..

Fremhevede innlegg

Gjest Undrer
Skrevet

...inni deg?

Verden er jo full av ting som vi jenter kan onanere med, så da lurer jeg på om det bare er jeg som kan tilfredsstille meg med det rareste ting.

Senest i dag har jeg brukt en agurk :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Onanist
Skrevet

Da jeg var yngre onanerete jeg i en garasje og fant ut at det var deilig å runke med noe i rompa. Der fant jeg kun en teltplugg :)

Er gutt.

Gjest sardintroll
Skrevet

Har ikke pleid å putte så mye rart oppi der, men jeg brukte skaftet på en oppvaskbørste en gang. :fnise:

Gjest lille
Skrevet

jeg har prøvd en champooflaske (av den smale, tynne sorten), skaftet på en hårbørste, en vibrerende mobiltelefon(!) og litt av hvert annet. Thih, nå høres jeg jo sprø ut, men det er jo litt spennende :P

En venninne av meg prøvde lykken med en kleshenger. Ikke så lurt...

Skrevet (endret)

Før jeg fikk anskaffet meg dildo ble det prøvd med shampoflaske (tynn), hårbørsteskaft, skaft på barberhøvel, noen fargeblyanter med bomull og kondom utenpå og en banan :sjenert:

Nå har jeg heldigvis noen dildoer som gjør jobben litt bedre (og enklere) ;)

Edit: Glemte jo vinflaska :fnise:

Endret av Hinata
Gjest Airi Chikako
Skrevet

Ingenting annet enn kjæresten min får være inni meg. Og jeg liker å bli penetrert... Men det blir ikke det samme om det ikke er noen andre med på moroa...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Brukte en gang en Maglite (stor lommelykt) inne min kjære...

Gjest sardintroll
Skrevet

En blokkfløyte...

Eneste fornuftige den kan brukes til. :gjeiper:

Gjest Blubberella
Skrevet

Eneste fornuftige den kan brukes til. :gjeiper:

Da vil jeg tro fittefis får en helt ny dimensjon... :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da vil jeg tro fittefis får en helt ny dimensjon... :skratte:

Årh, leeeeeeer her!!! Hahahahaha!! :hoho:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har hørt noen litt skumle episoder fra noen som kommer på akuttmotaket så hadde nok ville tenkt meg to ganger på hva jeg puttet inni der. Jeg har brukt sterinlys og gullerot og både agurk. Gullerot er helt genialt ;)

Skrevet

Har ikke prøvd så mye egentlig, ettersom jeg gikk til anskaffelse av dildo veldig tidlig - og har holdt meg til det.

Finnes noen som tydeligvis ikke tenker så langt før de stapper noe inn. En venninne av meg brukte banan (hun skrelte den først - hvor dum går det an å bli). Den knakk.. Hun var ikke så høy i hatten da hun gikk ut til sin kjære mor og måtte få hjelp til å få den ene halvdelen ut :skratte:

Hun var ganske flau når hun fortalte meg det også, forståelig nok. Jeg klarer ikke la vær å le når jeg tenker på det..

Skrevet (endret)

har brukt vibrerende tannbørste, skaftet på en hårbørste og enden på en barberhøvel.. :sjenert:

Har selv ei veninne som var smart nok til å bruke en banan OG skrelle den :skratte:

Endret av Vesla92
Gjest Gjest
Skrevet

Gulrot, agurk, skaftet på en hårbørste, skaftet på en oppvaskbørste, skaftet på en tannbørste, stearinlys, en tynn glassflaske.

Hmm, ja. Tror det var alt. :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har lest et sted at akkurat det med flasker ikke er smart. Det lages et vakuum og plutselig kan flaska sette seg bom fast der inne, og ikke være til å rikke igjen.

Litt flaut å komme vaggende som en fullbefaren cowboy til akutten og be så tynt om hjelp, kanskje? :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skaftet på en hårbørste, enden på en vibrerende barbedhøvel og blyant/penn

Gjest mann45
Skrevet

Kjære kvinner!

Har jobbet i akuttmottak i 15 år; please værsåsnill og IKKE

putt noe laget av glass inn i dere. Og jeg gjentar: IKKE - aldri !!!

mann45.

Skrevet

Kjære kvinner!

Har jobbet i akuttmottak i 15 år; please værsåsnill og IKKE

putt noe laget av glass inn i dere. Og jeg gjentar: IKKE - aldri !!!

mann45.

Glassdildo da? :lur:

Skrevet

Husker at vi lærte en liten ledesnor mtp onanering på barneskolen(!); ikke bruk noe i vagina som du ikke ville puttet i munnen! Både med tanke på hvor skarp og hvor ren gjenstanden er. Ellers har div. "lekedoktor" utstyr blitt brukt, en klase med tusj (med bundet sammen av en strikk), tannkost(!), isbiter, og (nå kommer jeg ikke på mer) på meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...