Gjest Myself Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hei u.. Noen som har prøvd denne Silk`n Sensepil ?? Hvis så hvordan funket det for deg ? Eller har du kanskje aldri hørt om det ?? Snubla over denne maskinen som skal være en effektiv måte å fjerne uønsket hårvekst på hjemme...men, jeg er skeptisk til alt sånt...så her er jeg og spør dere...sikkert en del som ikke har hørt om det engang fordi jeg finner ingen diskusjon om denne laseren på nett..blææ
kazcade Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Det lurer jeg også på! Hvis den virkelig virker så hadde det vært kjempesupert Bruker epilator på leggene, men bikini/armhuler blir i tøffeste laget.Lys høres mye bedre ut, men den er jo såpass dyr at det ikke bare er å kjøpe og prøve. Noen som har peil på dette produktet???
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Den fungera supert eg fekk fjerna alt håret på kort tid,einaste den tar lang tid og bruke. men den er beire ein den du for kjøpt hos ellos... har prøvd den og men den fungerte ikkje
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Hvor får man kjøpt denne maskinen? Hvordan fungerer den? Hva koster den? Jeg betaler hva som helst
Gjest Kathrine andrea Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Hvor får man kjøpt denne maskinen? Hvordan fungerer den? Hva koster den? Jeg betaler hva som helst de selger denne på ELkjøp til 3995 :D vi fikk de akkuratt inn. de har prøvd den her også to av dem.. fungere vist ganske så bra. gir deg vist litt støt eller no når den jobber men ellers greit
Gjest magda Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Er det noen som hvet hvordan den fungerer? Er det slik at man må barbere først og at hårene ikke detter av før noen dager etter? Har googlet litt, men det står jo ingenting nesten, bortsett fra hvor fantastisk den er. Høres for godt ut til å være sant spør du meg...
Gjest Marlene Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Man må barbere før man bruker denne maskinen. Den funker :-) men man må ta flere behandlinger. Kan lese mer for en grundig test her: http://hairremoval.about.com/od/lase1/a/silkn-sensepil.htm (nb, artiklen fortsetter i flere deler, følg link..) Står litt på en norsk blogg her: http://camillapihl.no/2010/06/07/harfrie-legger/
Gjest AnOnYm Skrevet 6. juli 2010 #8 Skrevet 6. juli 2010 Er det sånn at håra ikke kommer tilbake etter gjentatte runder med Silk'n sensepil?? Det virker litt for godt til å være sant...
Gjest Lilly Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 Den er satt ned til halv pris i butikken... og siste dag er i dag! Det gjelder ikke nettbutikken.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Den er satt ned til halv pris i butikken... og siste dag er i dag! Det gjelder ikke nettbutikken. Hvorfor så jeg ikke dette før nå! :o Men, dere som har prøvd den, virker det? Eller er det en av de tingene som virkelig er for godt til å være sant?
Titti72 Skrevet 16. juli 2010 #11 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har kjøpt denne, men den skal ikke brukes når du skal sole deg, så den passer best til høst/vinterbruk. Jeg reiser sydover om en uke, og siden man ikke skulle sole seg før 14 dager etter lysing, så må jeg vente med å bruke den. Kommer til å avlegge rapport til høsten, når jeg "starter" opp. Fikk prutet på den (20% rabatt), så den kostet meg 3.200,- Når jeg leste bruksanvisningen, så jeg at den skal brukes endel ganger i 14dg intervaller, før resultat kommer. Uansett, jeg gleder meg til å prøve denne. Hvis 50% av hårvekst forsvinner, er jo det bare helt sinnsykt!!!
fiesta787 Skrevet 29. juli 2010 #12 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Funker Silkn Sensepil? Endret 29. juli 2010 av fiesta787
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #13 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hvor får man kjøpt denne maskinen? Hvordan fungerer den? Hva koster den? Jeg betaler hva som helst Silk'n SensEpil gir deg silkemyke legger i løpet av kort tid. Du kan nå fjerne uønsket hårvekst med lysteknologi på en profesjonell, enkel og smertefri måte i ditt eget hjem. Fungerer meget effektivt og behandler 2 legger i løpet av 25 minutter. Er klinisk testet og medisinsk godkjent. Innlegget er endret iht KGs regler. Supramundane, mod Endret 8. august 2010 av Supramundane
Spekulator Skrevet 8. august 2010 #14 Skrevet 8. august 2010 Jeg har kjøpt denne, men den skal ikke brukes når du skal sole deg, så den passer best til høst/vinterbruk. Jeg reiser sydover om en uke, og siden man ikke skulle sole seg før 14 dager etter lysing, så må jeg vente med å bruke den. Kommer til å avlegge rapport til høsten, når jeg "starter" opp. Fikk prutet på den (20% rabatt), så den kostet meg 3.200,- Når jeg leste bruksanvisningen, så jeg at den skal brukes endel ganger i 14dg intervaller, før resultat kommer. Uansett, jeg gleder meg til å prøve denne. Hvis 50% av hårvekst forsvinner, er jo det bare helt sinnsykt!!! Jeg venter spent på rapport fra deg utover høsten!
Spekulator Skrevet 5. september 2010 #16 Skrevet 5. september 2010 Hvordan går det med dere som kjøpte denne? Har dere brukt den? - Og ikke minst: Fungerer den??
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #17 Skrevet 8. september 2010 Skyver denne opp jeg.. Er så spent!!
Pille Skrevet 8. september 2010 #18 Skrevet 8. september 2010 Jeg har brukt den to ganger under armene, men ser ingen resultater ennå i hvertfall..
Spekulator Skrevet 8. september 2010 #19 Skrevet 8. september 2010 Jeg har brukt den to ganger under armene, men ser ingen resultater ennå i hvertfall.. Virker ikke den heller? Kan det virkelig være tilfelle at vi i 2010 bl.a. kan klone mennesker, sette folk på månen og dyrke frem hud på laboratorium- Men å finne en måte for folk å fjerne hår permanent (ja, for oss "vanlige" som ikke har ett 6-sifret beløp å legge ut for dette), dét greier de ikke!
Evolady Skrevet 10. september 2010 #20 Skrevet 10. september 2010 Jeg kjøpte meg denne og har brukt den fire ganger nå. Synes den virker veldig bra. Man må være tålmodig og bruke den flere ganger før man ser resultater. Nå er leggene mine glatte og fine med hårvekst bare litt flekkvis der jeg har misset et område. Det er litt vanskelig å vite hvor man har "zappet" når man bruker den. Men regner med at etter flere bahandlinger så har jeg fått med alt. Så langt så er jeg veldig fornøyd og synes det funker. Om det på sikt blir borte eller kommer tilbake får vel tiden vise. Men jeg har i alle fall troen på at dette er løsningen for meg :o) Her er en fin link om du vil lese mer om hvordan den virker; Min lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå