Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få henne til å miste sin noe overdrevne interesse for meg?

Endret av Skybert82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe spør om hun vil bli mor til dine barn :fnise:

Nei kan du ikke si at du har møtt en annen da, om du ikke vil si at du ikke er interessert??

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få henne til å miste sin noe overdrevne interesse for meg?

Det er vel ikke verre enn å si at du har møtt en annen og føler du ikke lengre har tid til kontakt med henne.

Du kan også bare la være å svare...la alle hennes henvendelser stå ubesvart.

Skrevet

Takk, er det samme jeg har tenkt. Altså å ikke svare mer.

Skrevet

Nei vær så snill å ikke slutte å svare på hennes henvendelser til deg. Det er det mest feige og råtneste som du kan gjøre. Er da mye bedre å heller si det som det er, at du ikke vil ha kontakt lenger fordi interessen ikke er der lenger. Jeg har selv fått "the silent treatment" og det er det verste jeg har vært ut for.Sitter da igjen med tusen spørsmål og en solig knekk i tilliten til det andre kjønn generellt.

Nei vær voksen å heller si det som det og svar så ærlig du kan på hennes eventuelle spørsmål. Vet det ikke er lett og at du gruer deg men det står mye mere respekt av det enn å unngå henne totelt.

Gjest victoria
Skrevet

Det er det veste du kan gjøre, det er barnslig i tilleg, gå og snakk med henne og vær ærlig. Hvis ikke vil hun aldri lære. Si at hun er for påtrengende og ikke helt din type. bare et forslag :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Enig med Gjest_ts_* og Victoria, du kan jo lese trådane om dette frå dei siste dagane. Gi klar beskjed, ikkje la deg dra inn i ein diskusjon om å prøve meir osv, og gå vidare. Dei fleste damer som ikkje er psykisk sjuke taklar det heilt fint. Og dei psykisk sjuke taklar iallfall IKKJE the silent treatment. Det er slik stalkerar vert til...

Gjest mamma_mia
Skrevet

Har det vært noe mellom dere eller har det vært ensidig interesse hele tiden?

For noen år siden var jeg interessert i en fyr, vi var bare venner men så begynte jeg og få litt følelser for han. En kveld sa jeg at jeg likte han litt bedre enn som venner, da sa han at jeg var veldig hyggelig og søt men ikke helt hans type jente på den måten. Synes det var en fair måte av ham å si at han ikke var interessert på.. var litt kjipt der og da, men gikk fort over (hadde bare kjent han en kort periode).

Hadde vært verre om han bare hadde latt være å svare på sms feks..lettere å ta til seg direkte tale også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ååååh grrrr det er så irriterende når menn kommer med den "vil ikke såre" også bruker de det som unnskyldning for å trekke det ut i langdrag, ikke si noe, håpe interessen går over av seg selv osv. Kan dere innrømme at det ikke er det at dere ikke vil såre som er problemet? At det som er problemet er at dere ikke takler en konfrontasjon og en ubehagelig situasjon/samtale?

Det er SÅ utrolig mye bedre å bli fortalt rett ut på en ordentlig måte at den andre ikke er interessert. Enn å gå og lure og tenke på det i lang tid.

Så ta deg sammen og si det som det er, jo raskere jo bedre. Feiging.

PS Gjelder forresten ikke bare menn. Kvinner kan også være sånn.

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer kanskje litt an på hva hun egentlig vil og hva slags type hun er. Jeg gikk fra en mann som kun ville ut og spise med meg av og til. Det var IKKE det jeg ønsket meg. Her er det enten eller. Og han hadde jeg fått følelser for så..jeg sitter IKKE passiv og venter på en mann.

Dessuten tok jeg kontakt med han da han ikke hadde holdt sine ord til meg. Jeg er slik som liker å få svar. Og det fikk jeg da også. Taushet er det absolutt verste jeg vet.

Gjest Gjest
Skrevet

Regner med du helst vil ha en løsning som ligger litt over fjortisnivå, siden du er 27-28 år.

Er dette en dame du har hatt et forhold til, eller en avstandsforelskelse? Hvis det bare er en du har møtt 1-2 ganger, synes jeg det er helt ok å fade ut uten noe videre om og men, men det stiller seg annerledes hvis dere har hatt et forhold.

Hva du bør gjøre kommer helt an på. Hvor lenge har dere holdt på, og hvor langt har det gått? Hadde du vært interessert hvis hun ikke hadde vært pågående?

Hvis det er sånn at du har vært pågående og plutselig feiger ut (fritt oversatt: lekt med følelsene hennes), må du forstå at det kan gjøre folk litt smårare. "Jeg liker deg ikke" er også en brutal melding å få hvis dere har hatt et forhold.

Jeg har også avvist og blitt avvist, og noen av disse er mine beste venner den dag i dag. I ettertid ler man av det som har skjedd, og det gjør man fordi man vet at folk gjør rare ting når følelser er i spill. De er ikke helt seg selv da. Noen av de lykkeligste parene jeg kjenner lekte katt og mus lenge før de fant balansen.

Jeg avviste drømmemannen fordi jeg hadde urimelige krav og han ble for pågående. Jeg trodde jeg ikke likte han, men det gjør jeg, og nå får jeg han ikke. Det har jeg angret på hver dag i tre år. Jeg hadde ikke nok innsikt da til å se sammenhengene mellom min oppførsel og hans, og mistolket det. Nå er det for sent.

Poenget er: Det er mange utfall her, og det trenger ikke ende med ditching og null kontakt.

Da jeg var yngre var jeg redd for å slippe noen inn på meg. Derfor fant jeg feil på alle, og lekte katt og mus-leken. Det ble så mye bråk at jeg måtte lære meg hvordan få de jeg dumpet til å ville være venner og ingenting mer. Jeg oppførte meg veldig kameratslig, introduserte dem for pene venninner, og holdt meg i bakgrunnen til de var over meg. Du kan jo prøve det hvis du må.

Skrevet

Ta henne med hjem, pul henne, og fortell henne etterpå at det ikke kan bli dere!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Be henne ut på byn for å finne en mann til henne.

Skrevet

Det enkleste er ofte det beste; Si at du ikke er interessert. Hun må jo få vite det før eller senere. Det sparer dere begge for mye bortkastet tid!

Ikke behandle henne dårlig, hvis hun er veldig opphengt i deg, så kan det hende at hun bare finner seg i det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...