Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Jeg skal til England i sommer, og tenkte at jeg kanskje kunne kjøpe ny mobil der dersom det er billigere enn i Norge. Men jeg lurer på om dette er lurt? Vil jeg ha norske ord inne på mobilen og slikt?
Betina Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Eneste mobilen jeg vet man får norsk tastatur på er iphone, ellers får du nok kun engelsk..
Zzyzx Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 (endret) Alle telefoner med Android kan også få norsk tastatur og ordliste, om man ønsker det. Det omfatter mange produsenter, blant annet Samsung, Sony-Ericsson, Motorola, HTC og sikkert flere. Men da snakker vi uansett om smarttelefoner uten fysisk tastatur. Endret 29. mai 2010 av Zzyzx
aluminium Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Det er vel ingen telefoner som faktisk har æøå, er det vel? De jeg kjenner til har ordlister eller lignende som automatisk gir deg æøå isteden for aa, ae, oe... Det er uansett bare å kjøpe telefon, det er bare snakk om en liten software som enhver forhandler installerer til deg for en hundrings eller noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå