Gjest raniets Skrevet 30. mai 2010 #21 Skrevet 30. mai 2010 Det best med å slikke dere er for meg flere ting. Smaken og lukten av dere betyr veldig mye. Har aldri truffet på noen som smaker dårligt, jeg rett og slett elsker safta deres. Finnes ikke noen drikk som smaker bedre! Så er det det at man kommer jenta veldig nær ved å kysse hennes munn og når man opplever hennes opphisselse og utløsning, da er det like nært/vakkert/intenst for meg som for henne. Å være munn mot mun under orgasmen, er klimax. Jente, du er deilig!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #22 Skrevet 30. mai 2010 Jeg liker veldig godt å slikke. Det er ikke så forskjellig i smak fra person til person, det er heller med sekretet som er litt forskjellig. noen har litt tykk aktig sekret, andre litt mer tynt. Jeg liker smaken, selv om det ikke er så veldig til smak.. kanskje noe søtlig.. men det beste er vel varmen. Første gang jeg opplevde ejakulasjon, var jeg der nede å slikket... Ho kom rett i munnen min, og smaken var helt for jævlig... Det har seg også slik at dama jeg gjorde dette på, hadde et skikkelig dårlig kosthold, og både røyket og snuset.. Uansett. mulig det var tilfeldig det, for seinere når jeg skulle gjøre dette, smakte det ingenting.. Det var en sinnsykt hærlig opplevelse! skjenne varmen sprute i ansikt og i munn!og samtidig kjenne å se at dama rister og kjelver og bårrer neglene inn i deg. så når det gjaldt min ubehagelige opplevelse var det nok bare tilfeldig. At kanskje jeg ikke var forberedt, eller at ho kom borti noen smaksløker som gjorde det hele ubehagelig! I dag elsker jeg iallefall å slikke, og iallefall når de ejakulerer!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #23 Skrevet 30. mai 2010 Det har da ikke noe med tvang å gjøre. Tvert imot, det har med tillit å gjøre. Nå er du bare vanskelig. Det var du som skrev om tvang og kom med den merkelige sammenligningen med berg- og dalbaner. Jeg mener at grenser skal respekteres 100%, ikke 90 eller 30. Men vi lar det ligge så det ikke sporer av tråden.
K.A. Skrevet 30. mai 2010 #24 Skrevet 30. mai 2010 Det var du som skrev om tvang og kom med den merkelige sammenligningen med berg- og dalbaner. Jeg mener at grenser skal respekteres 100%, ikke 90 eller 30. Men vi lar det ligge så det ikke sporer av tråden. "Vi lar det ligge," du liksom. Hvorfor postet du dette da? Hvorfor ikke privat melding, om du er registrert bruker? Beklager ytterligere avsporing, men jeg lar ikke noen få siste ord som bruker det til å komme med offentlige anklager og ikke engang adressere det jeg skrev. Jeg har aldri snakket om TVANG. Man kan tvinge noen med deres vilje, også. Det handler om å kjenne hverandre, og å kunne stole på at partneren aldri ville gjort en noe vondt. Slik som med den jenta jeg snakket om: når jeg merket at hun ikke likte det, sluttet jeg med det samme. Jeg TVANG meg ikke på henne på noen som helst måte, jeg testet hennes grenser.
kisskissbangbang Skrevet 30. mai 2010 #25 Skrevet 30. mai 2010 (endret) "Vi lar det ligge," du liksom. Hvorfor postet du dette da? Hvorfor ikke privat melding, om du er registrert bruker? Beklager ytterligere avsporing, men jeg lar ikke noen få siste ord som bruker det til å komme med offentlige anklager og ikke engang adressere det jeg skrev. Jeg har aldri snakket om TVANG. Man kan tvinge noen med deres vilje, også. Det handler om å kjenne hverandre, og å kunne stole på at partneren aldri ville gjort en noe vondt. Slik som med den jenta jeg snakket om: når jeg merket at hun ikke likte det, sluttet jeg med det samme. Jeg TVANG meg ikke på henne på noen som helst måte, jeg testet hennes grenser. K.A: Jeg, og sannsynligvis veldig mange med meg, forstår hva du mener, og synes det høres helt supert ut. Det er ikke du som har vært utydelig eller sagt noe galt, det er nok heller noen som har stått opp med feil bein og føler behov for å gulpe litt på den første og beste. Endret 30. mai 2010 av kisskissbangbang
Morea Skrevet 31. mai 2010 #27 Skrevet 31. mai 2010 K.A. Skjønner veldig godt hva du mener. A propos slikking så var det noe jeg ikke likte på grunn av usikkerhet og en dårlig opplevelse. Men det at kjæresten min like vel spurte om han kunne få lov, eller prøvde seg litt sagte frem for å se hvordan jeg reagerte er da ikke tvang. Det er jo helt bisarrt. Og jeg er idag veldig glad for at han gjorde det. K.A.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #28 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er en av de jentene som ligger stiv som en stokk, og er kjemperedd for at jeg skal smake vondt. Kjæresten min vil gjerne gjøre det, men jeg avviser ham gang på gang. Har noe med at jeg har endel åreknuter nedentil etter graviditet. Kan dere tenke dere noe utrolig turnoff. Derfor..
Gjest KateW Skrevet 1. juni 2010 #29 Skrevet 1. juni 2010 Det som er et krav ved oralsex er jo renslighet. Vi dusjer bestandig først - sikkert litt kjedelig, men... Da hverken lukter eller smaker det vondt, og den som mottar slapper bedre av. Jeg er såpass heldig at jeg har kunnet ta "smaksprøver" av flere samtidig, og jeg syns jenter smaker likt. Men det er forskjell på hvor komfortable jenter er med å motta og nyte. Der jeg syns det er forskjell på smaken er når det kommer til jenter som spruter (squirt på engelsk). Spruten kan smake alt fra urin til ingenting, men det varierer fra gang til gang med samme jente. Tror det har noe å gjøre med hvor mye jenta har drukket osv. Men jeg har aldri vært sammen med noen jente som jeg ikke har hatt lyst til å slikke, så min anbefaling til jentene er å bare slappe av og nyte! Hvor blir det av spontaniteten om du i første setning sier at man må dusje først? Jeg syns det er viktig å kunne være spontan også ved oralsex. OG det skal mye til at man smaker hoggorm selv om man ikke har dusjet på et par timer, alvorlig talt!
Gjest Kåten Skrevet 1. juni 2010 #30 Skrevet 1. juni 2010 Svar helt ærlig, dere menn her inne.. Hva er det aller aller beste med å slikke oss "der nede"? Smaker vi jenter veldig forskjellig, eller er det nesten lik¨smak på oss? :gjeiper: Det aller beste er når dama nyter at jeg slikker henne. Jeg liker slikking som oppvarming, men kan også slikke til dama kommer. Jeg slikker for at hun skal ha det godt, ikke for at jeg skal smake på henne. Jeg synes ikke det er stor forskjell på smak, men jeg smaker heller ikke - jeg slikker, og prøver å respondere på de reaksjonene dama gir.
strangewolf Skrevet 1. juni 2010 #31 Skrevet 1. juni 2010 Jeg elsker å slikke men det aller mest opphissende er å slikke henne når hun nettopp har ligget med en annen mann slik at du kjenner smaken av sperm i tillegg til hennes kåte safter. Jeg har gjort det flere ganger. Noen ganger smaker det godt noen ganger ikke godt . Jeg er ikke homo og kunne ikke tenke meg sex med en mann. strange
Plutseliten Skrevet 1. juni 2010 #32 Skrevet 1. juni 2010 Jeg elsker å slikke men det aller mest opphissende er å slikke henne når hun nettopp har ligget med en annen mann slik at du kjenner smaken av sperm i tillegg til hennes kåte safter. Jeg har gjort det flere ganger. Noen ganger smaker det godt noen ganger ikke godt . Jeg er ikke homo og kunne ikke tenke meg sex med en mann. strange den var litt strange ja. Men 'ey, alle har hver sin smak (heldigvis).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå