Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Svar helt ærlig, dere menn her inne.. Hva er det aller aller beste med å slikke oss "der nede"? Smaker vi jenter veldig forskjellig, eller er det nesten lik¨smak på oss? :gjeiper:
K.A. Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Jeg innbiller meg at dere smaker mer eller mindre likedan, men jeg har aldri hatt mer enn én smaksprøve tilgjengelig på en gang, så jeg kan nok ikke svare helt konkret Det aller beste med å slikke er jo selvfølgelig at hun nyter det. Om hun ikke nyter det nyter ikke jeg det, heller. Tror nok det er med på å avgjøre smaken, også: hadde ei jente en gang som hadde aversjoner mot å bli slikket (hun innbilte seg at hun smakte vondt). Da jeg en gang fikk slikket henne lå hun stiv som en stokk, og det var tydelig at hun ikke likte det. Da kunne ikke jeg like det heller, og selv om hun smakte helt normalt likte jeg merkelig nok ikke smaken heller på grunn av dette. Det psykologiske teller, absolutt. Om ei jente virkelig nyter behandligen min, kan jeg ikke få nok saft :gjeiper:
Gjest noen som Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Heisan:) Safter ja, min erfaring er at jenter smaker ganske så forskjelling nedantil, noen er mer søtere en andre på smak. men jeg syns d sjenerelt dere jenter smaker godt nede, deilig er d når jeg merker dere jenter nyter d da:) Men alt i alt er det deilig å slikke nedantil
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Uhm... Jeg tror de færreste sleiker for smakens skyld, men for at den som mottar skal få nytelse.
Facepainter Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Uhm... Jeg tror de færreste sleiker for smakens skyld, men for at den som mottar skal få nytelse. Hadde det ikke smakt noe hadde det vært lite spennende. Til TS, smaken er litt forskjellig fra person til person, men de fleste smaker ganske likt. Det beste ved oralsex er når hun viser hvor godt det er og vrir seg, spenner kroppen og presser ansiktet ditt mot henne.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Hadde det ikke smakt noe hadde det vært lite spennende. Til TS, smaken er litt forskjellig fra person til person, men de fleste smaker ganske likt. Det beste ved oralsex er når hun viser hvor godt det er og vrir seg, spenner kroppen og presser ansiktet ditt mot henne. Så menns fokus er på smaken og ikke på mottakeren. Det forklarer jo en del...
Rimmern Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Den viktigste årsaken er selvsagt smak og lukt. Men dette blir jo ikke bra hvis hun ikke nyter det, så disse faktorene må alle være tilstede. Dere smaker litt forskjellig, men alle fitter smaker fitte.
Facepainter Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Så menns fokus er på smaken og ikke på mottakeren. Det forklarer jo en del... Troll noen andre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 Det aller beste med å slikke er jo selvfølgelig at hun nyter det. Om hun ikke nyter det nyter ikke jeg det, heller. Tror nok det er med på å avgjøre smaken, også: hadde ei jente en gang som hadde aversjoner mot å bli slikket (hun innbilte seg at hun smakte vondt). Da jeg en gang fikk slikket henne lå hun stiv som en stokk, og det var tydelig at hun ikke likte det. Da kunne ikke jeg like det heller, og selv om hun smakte helt normalt likte jeg merkelig nok ikke smaken heller på grunn av dette. Det psykologiske teller, absolutt. Hvorfor gjorde du det i det hele tatt, når hun verken ville eller likte det?
K.A. Skrevet 29. mai 2010 #10 Skrevet 29. mai 2010 Hvorfor gjorde du det i det hele tatt, når hun verken ville eller likte det? Fordi jeg liker det, og håpte at hun kunne like det igjen også (det var en eks av henne som hadde gitt henne komplekser). Det ble med den ene gangen. Men for å svare på det du egentlig spør om: det er ikke noe galt i å teste grenser, så lenge man kjenner partneren og det er gjensidig tillit. Man skal respektere grenser, men ikke alt for mye.
K.A. Skrevet 29. mai 2010 #11 Skrevet 29. mai 2010 Så menns fokus er på smaken og ikke på mottakeren. Det forklarer jo en del... Han sa jo faktisk det eksakt MOTSATTE av det du påstår han sier, her. Og det gjorde jeg også, for den del. Gå og hat et annet sted.
Gjest mann Skrevet 29. mai 2010 #12 Skrevet 29. mai 2010 Smaken er forskjellig. Men smaken er bare en liten del av opplevelsen. Det er lydene, lukten og hele stemningen ved å slikke som gjør hele opplevelsen
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #13 Skrevet 29. mai 2010 Man skal respektere grenser, men ikke alt for mye. Det var da et merkelig utsagn? Hvordan respekterer man grenser hvis det er "ikke alt for mye"?
K.A. Skrevet 29. mai 2010 #14 Skrevet 29. mai 2010 Det var da et merkelig utsagn? Hvordan respekterer man grenser hvis det er "ikke alt for mye"? Det går an å skyve grenser, og finne ut hvor grensene går. Ikke for ens egen del, men for den andres del. Som f.eks. noen som er redd for berg-og-dalbane, men kjæresten tvinger henne med likevel fordi han mener hun kanskje kommer til å like det. Noen som respekterer grensene dine 100% er noen som lar deg være i fred, med andre ord en god nabo. Det er ikke en god partner.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #15 Skrevet 29. mai 2010 hadde ei jente en gang som hadde aversjoner mot å bli slikket (hun innbilte seg at hun smakte vondt). Da jeg en gang fikk slikket henne lå hun stiv som en stokk, og det var tydelig at hun ikke likte det. Da kunne ikke jeg like det heller, og selv om hun smakte helt normalt likte jeg merkelig nok ikke smaken heller på grunn av dette. Forstår jenta godt, det er bare helt forferdelig når menn skal ned dit, for å liksom tilfredstille. Fjernt.
K.A. Skrevet 30. mai 2010 #16 Skrevet 30. mai 2010 Forstår jenta godt, det er bare helt forferdelig når menn skal ned dit, for å liksom tilfredstille. Fjernt. Tro det eller ei, men mange jenter liker faktisk å bli slikket. Slett ikke fjernt.
Gjest Quicksilver Skrevet 30. mai 2010 #17 Skrevet 30. mai 2010 Det som er et krav ved oralsex er jo renslighet. Vi dusjer bestandig først - sikkert litt kjedelig, men... Da hverken lukter eller smaker det vondt, og den som mottar slapper bedre av. Jeg er såpass heldig at jeg har kunnet ta "smaksprøver" av flere samtidig, og jeg syns jenter smaker likt. Men det er forskjell på hvor komfortable jenter er med å motta og nyte. Der jeg syns det er forskjell på smaken er når det kommer til jenter som spruter (squirt på engelsk). Spruten kan smake alt fra urin til ingenting, men det varierer fra gang til gang med samme jente. Tror det har noe å gjøre med hvor mye jenta har drukket osv. Men jeg har aldri vært sammen med noen jente som jeg ikke har hatt lyst til å slikke, så min anbefaling til jentene er å bare slappe av og nyte!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #18 Skrevet 30. mai 2010 Det går an å skyve grenser, og finne ut hvor grensene går. Ikke for ens egen del, men for den andres del. Som f.eks. noen som er redd for berg-og-dalbane, men kjæresten tvinger henne med likevel fordi han mener hun kanskje kommer til å like det. Noen som respekterer grensene dine 100% er noen som lar deg være i fred, med andre ord en god nabo. Det er ikke en god partner. Tvang hører ikke hjemme i et samliv. Ikke i tivoli heller, for den saks skyld. "Tvinger henne med likevel fordi han mener hun kanskje kommer til å like det"? Jeg grøsser.
K.A. Skrevet 30. mai 2010 #19 Skrevet 30. mai 2010 Tvang hører ikke hjemme i et samliv. Ikke i tivoli heller, for den saks skyld. "Tvinger henne med likevel fordi han mener hun kanskje kommer til å like det"? Jeg grøsser. Det har da ikke noe med tvang å gjøre. Tvert imot, det har med tillit å gjøre. Nå er du bare vanskelig.
Gjest raniets Skrevet 30. mai 2010 #20 Skrevet 30. mai 2010 Merkelig at dere ikke kan holde dere til temaet som trådstarter begynte med. MÅ dere diskutere alt annet under samme tråd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå