Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har akkurat kjøpt jojobaolje på myrra.no, og er veldig fornøyd med denne. Men leser i div tråder her at mandelolje er best hvis man har veldig tørr hud på kroppen. Jeg kjøpte jojobaoljen for tørr hud, men skulle kanskje kjøpt mandelolje i stedet? Skal jojoba oppbevares i kjøleskap, da det står at den skal oppbevares kjølig og tørt? Jeg satte denne i kjøleskapet, og da jeg skulle ta den ut var det klumper i den.
Lilandry Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Jeg synst jojobaoljen funker fint for litt tørre legger eller armer, så dersom du ikke har ekstrem tørr hud vil nok denne gjøre jobben! Det med klumper, vet at jojobaoljen kan bli klumpete dersom den blir oppbevart for kjølig. Da jeg fikk en i posten i vinter, var den klumpete pga. transporten og kald postkasse. Et tips er å varme den opp forsiktig til den blir klar igjen, men jeg har bare ignorert det. Jeg ville ikke oppbevart det i kjøleskapet, det er kjølig der ja, men ikke tørt? Jeg tenker litt sånn kjellerkaldt jeg. Jeg har bare oppbevart min i baderoms hylla jeg.
Gjest Sandbekken Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 jeg har hørt at mandelolje kan tette porene, så jeg hadde ikke brukt det a ansiktet ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå