Gå til innhold

Jojobaolje og mandelolje

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt jojobaolje på myrra.no, og er veldig fornøyd med denne. Men leser i div tråder her at mandelolje er best hvis man har veldig tørr hud på kroppen. Jeg kjøpte jojobaoljen for tørr hud, men skulle kanskje kjøpt mandelolje i stedet?

Skal jojoba oppbevares i kjøleskap, da det står at den skal oppbevares kjølig og tørt? Jeg satte denne i kjøleskapet, og da jeg skulle ta den ut var det klumper i den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synst jojobaoljen funker fint for litt tørre legger eller armer, så dersom du ikke har ekstrem tørr hud vil nok denne gjøre jobben! :) Det med klumper, vet at jojobaoljen kan bli klumpete dersom den blir oppbevart for kjølig. Da jeg fikk en i posten i vinter, var den klumpete pga. transporten og kald postkasse. Et tips er å varme den opp forsiktig til den blir klar igjen, men jeg har bare ignorert det. Jeg ville ikke oppbevart det i kjøleskapet, det er kjølig der ja, men ikke tørt? Jeg tenker litt sånn kjellerkaldt jeg. Jeg har bare oppbevart min i baderoms hylla jeg.

Gjest Sandbekken
Skrevet

jeg har hørt at mandelolje kan tette porene, så jeg hadde ikke brukt det a ansiktet ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...