Gå til innhold

Nordmenn ensomme ulver..

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Om en nordmann er hyggelig mot deg vet du at det er ekte. Er en brite hyggelig ed deg er det påtatt. Takke meg til norsk kultur.

Videoannonse
Annonse
Gjest Trajan
Skrevet

Hva er galt med og være ensomme ulver ?

uansett så er ensomme ulver en dårlig betegnesle med tanke på at ulver lever i flokker og har strenge sosiale regler.

Jeg mener og ha lest dette om ulver en gang for mange år siden

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om en nordmann er hyggelig mot deg vet du at det er ekte. Er en brite hyggelig ed deg er det påtatt. Takke meg til norsk kultur.

Det der stemmer ikke i det hele tatt.Nordmenn er de falskeste menneskene jeg vet om smiler og er super hyggelige bak ryggen din snakker de masse dritt.De fleste nordmenn er også rasister noe de ikke inrømmer foran folk,men heller i sine hjem sitter de og banner til alle utenlanske.

Et godt eks er den tråden med buss

Der sier nesten alle dere nordmenn at dere ikke vil sitte ved siden av utleninger,hadde dere turt å si det rett i ansiktet tvillllllller

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med og være ensomme ulver ?

uansett så er ensomme ulver en dårlig betegnesle med tanke på at ulver lever i flokker og har strenge sosiale regler.

Jeg mener og ha lest dette om ulver en gang for mange år siden

gå å legg deg du ulven.

Gjest Trajan
Skrevet

gå å legg deg du ulven.

Og her ser jeg at at 5 åringene har annkomet KG.

Gjest Trajan
Skrevet

Jeg sier som den Russiske forfatteren Maksim Gorky

Etter og ha snakket med mennesker vil jeg hilse en ku kysse en katt og ha en samtale med en hund

Sitater du skriver er feil. Det riktige er dette

Etter adskillige samtaler med mennesker , ønsker man å klappe en hund, smile til en ape og ta hatten av for en elefant

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Lurer også på hva som er så galt med å ville være alene?

• 4 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Briter er faktisk mye hyggeligere enn nordmenn. Nordmenn er aner ikke hva høflighet er, de følger bare sosiale regler fordi de aner ikke hva annet de skal ta seg til, så de smiler, sier hei, og etterpå "Huff det var ubehagelig du, kaka mi" :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oppvokst alene, liker meg alene?

Skrevet

Hvorfor liker dere nordmenn å være så mye alene?Har så stor fremdfrykt?

Så snart dere får i dere alkohol da elsker dere alle.

1)Jeg trives i mitt eget selskap og har interesser som fordrer begge deler. Like greit, jeg fordrar ikke å henge rundt med meg selv hele tiden heller! Er kjempe deilig å ha mennesker rundt meg, men jeg trenger en balanse som jeg mener er bra 2) Nei jeg har ikke fremmedfrykt. Jeg kjenner folk fra mange andre kulturer og andre land. Jeg flyttet til et annet land helt mutters alene da jeg var 20. 3) Nei, jeg elsker ikke alle før eller etter at jeg har fått i meg alkohol.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg liker meg alene.

Ja, jeg er passe skeptisk til utlendinger.

Ja, jeg er mer glad i folk og mindre ensom ulv etter litt alkohol.

Og ja, ulver lever i flokk! (utenom visse som blir utstøtt) Så uttrykket er litt merkelig.

Mvh

STOLT NORDMANN<3

Skrevet

Det der stemmer ikke i det hele tatt.Nordmenn er de falskeste menneskene jeg vet om smiler og er super hyggelige bak ryggen din snakker de masse dritt.De fleste nordmenn er også rasister noe de ikke inrømmer foran folk,men heller i sine hjem sitter de og banner til alle utenlanske.

Et godt eks er den tråden med buss

Der sier nesten alle dere nordmenn at dere ikke vil sitte ved siden av utleninger,hadde dere turt å si det rett i ansiktet tvillllllller

jeg synes ikke det er det minste rart at nordmenn ikke vil være sammen med deg . Du liker jo ikke nordmenn i det hele tatt .

Hva skal de gjøre sammen med deg da ? Sitte å høre på at du tuter ørene fulle på dem med pjattet ditt om hvor fæle nordmenn er ?

Skrevet

Tror en del innvandrere er rasister, kan ikke tenke annet slik de behandler oss og mangelen på respekt for landet vårt.

Skrevet
Tror en del innvandrere er rasister, kan ikke tenke annet slik de behandler oss og mangelen på respekt for landet vårt.

:roser: vel talt!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å være sosial, men da helst med folk jeg kjenner. Skjønner ikke helt hvorfor jeg må begrunne det. Jeg liker også å være alene, trives godt alene. Jeg mener jeg er såpass trygg på meg selv at jeg tør å være alene, må ikke ha folk rundt meg for å føle meg bra.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur på fjellet, der møter du ikke annet enn hyggelige imøtekommende mennesker med smil om munnen.

Skrevet
Ta en tur på fjellet, der møter du ikke annet enn hyggelige imøtekommende mennesker med smil om munnen.

cause eller effekt? :skravle:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde kunnet velge, ville jeg nok ha flyttet ut av byen og ut i ensommere strøk. Helt greit for meg at det er noen kilometer til nærmeste nabo. Det er befriende å slippe å måtte "tørrprate" over hekken hver dag. Hadde ikke hatt noe problemer med å bo på den berømmelige øde øya i det hele tatt. Noen dyr å samtale med, hobbygreier, en båt å fiske fra, og mat så jeg klarer meg, og livet er absolutt verdt å leve. :)

Gjest Whitelines
Skrevet

Eg har samme inntrykk av oss Nordmenm. Eg tror ikkje det kommer av fremmedfrykt, men vi er generelt rottet inn i vennegjenger og holder oss der. Liker ikkje at andre kommer inn og tar opp plassen. Det er desverre slik den Norske kulturen har utviklet seg til å bli :/, vanskelig å gjøre noe med det. Det skal være sakt at dette er inviduelt fra vennegjeng til vennegjeng, noen er mer åpne for andre.

VELDIG enig i denne - dette gjelder både norske folk generelt og samfunnsgrupper. Nå vil kanskje noen si at dette gjelder andre land, og det er forsåvidt sant: Russland er blant annet omtalt som et land med frekke og egoistiske innbyggere. Dette blir litt stereotypifisering så kan ikke uttale meg videre om dét siden jeg aldri har vært der, men de fleste stereotyper tar utgangspunkt i sannheter. Norge blir omtalt som et land hvis innbyggere er kalde og lite hjelpsomme ovenfor fremmede - enn annen stereotype. Men hører ofte fra engelske familievenner og slektninger som kommer på besøk hit at de blir forundret over hvor kalde og tilbaketrukne det norske folk er. Dette er noe man merker selv også, i hvertfall jeg, hvor jeg har opplevd en mye varmere kultur i england.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...