Gjest green tea Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 (endret) en blanig melom jenifer lopez og ciara sin kropp er det mulig få det til. Endret 28. mai 2010 av green tea
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 hahahah ja med opperasjon.Du er verken latiner eller mulatt så nei
Gjest green tea Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 hvis det ikke er mulig. er det noen trenigs metoder så kan hjelpe meg med å kome et steg narmere?
Konstantin Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10006782
Gjest smurfen Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 hvor gammel er du? Jeg legger merke til at har noen skrivefeil, og håper du ikke er en ung jente som tenker på dette allerede? En sånn kropp kan ikke alle få, rumpa kan du trene opp til skikkelig sprettert rumpe med utfall og knebøy (men en sånn rumpe kan de fleste (hvite) bare drømme om uansett), vi har ikke genene. En mage som det der ønsker jeg meg også, men jeg er en eple form,å tviler faktisk på at jeg kan få det. Jeg trener MYE.. Jeg spiser relativt sunt, og jeg får det bare ikke til.. En mage som det der kan heller ikke kjøpes for penger. Drit i før og etter bildene etter mageplastikk. Se dokumentarene. Jentene som har tatt operasjoner har en flat mage, men med litt bulker her og der. Sunt kosthold, trening, ingen alkohol så blir du på ditt beste og lærer å elske den formen du har. (Utfall og knebøy gjort riktig, med tung vekt og 6-8 reps gjør underverker i løpet av 2 uker dersom du trener 3 ganger i uka).
Gjest green tea Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Hvordan ser dette ut. tren 2 dager i uken ene dagen svømming. Andre dagen tren med stikk ha bena samlet og hev bena samen med magen. Tel til 100. gjør markløft tel til 100 og ta korte puser inne mellom. Frosk løft tel til hundre med korte puser.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Hvordan ser dette ut. tren 2 dager i uken ene dagen svømming. Andre dagen tren med stikk ha bena samlet og hev bena samen med magen. Tel til 100. gjør markløft tel til 100 og ta korte puser inne mellom. Frosk løft tel til hundre med korte puser. Sikkert fint, men du blir ikke sånn som hun på bildet av den grunn.
Gjest Coarvi Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 Hvordan ser dette ut. tren 2 dager i uken ene dagen svømming. Andre dagen tren med stikk ha bena samlet og hev bena samen med magen. Tel til 100. gjør markløft tel til 100 og ta korte puser inne mellom. Frosk løft tel til hundre med korte puser. Gjøre markløft ved å telle til 100??? Neinei, høres ikke ut som noe godt program. Å trene "styrke" (det der kan knapt kalles styrketrening) en gang i uka vil ikke få deg så mye nærmere de kroppene der nei.
Gjest smurfen Skrevet 29. mai 2010 #10 Skrevet 29. mai 2010 tror du må dra på treningssenter å få satt opp et program. Haraldri hørt om et program som består av å telle til 100 før i hver øvelse før..
Gjest smurfen Skrevet 29. mai 2010 #11 Skrevet 29. mai 2010 (endret) også må du huske at disse damene lever av kroppen sin og mest sannsynlig trener 5-6 dager i uka.. Endret 29. mai 2010 av smurfen
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #12 Skrevet 29. mai 2010 Hvorfor svarer du aldri på hvor gammel du er?
Gjest fireflies Skrevet 29. mai 2010 #13 Skrevet 29. mai 2010 Hvorfor svarer du aldri på hvor gammel du er? Hun har svart på det i et tidligere innlegg, da skrev hun 20.
Gjest lolita___ Skrevet 29. mai 2010 #14 Skrevet 29. mai 2010 Uansett hva man gjør får man ikke sånn rumpe som j lo,det er mer genetisk hun er latiner tivler på at en hvit jente kan få sånn rumpe.
Kråkesaks Skrevet 29. mai 2010 #15 Skrevet 29. mai 2010 Uansett hva man gjør får man ikke sånn rumpe som j lo,det er mer genetisk hun er latiner tivler på at en hvit jente kan få sånn rumpe. Enig. Man kan spise sunt og trene i det uendelige, men man får ikke en annens kropp uansett. Da må du eventulet ta x-antall kosmetiske oparasjoner.
Chanel.No5 Skrevet 29. mai 2010 #16 Skrevet 29. mai 2010 Som nevnt over, dette er mennesker som lever av bl.a. sitt utsenede og har penger til feks personlige trenere, egne kokker, masse tid til trening og ting er alltid tilrettlagt sånn at de får det som de vil når de ønsker det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #17 Skrevet 30. mai 2010 Det går ikke. Jo før du klarer å slå deg til ro med det, desto bedre vil du få det. Uoppnåelige idealer gjør ingen lykkelige!
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2010 #18 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Kanskje litt viktig å tenke på at folk med "sånne" kropper og "slike" rumper, sikkert ikke er helt fornøyde de heller. De ville muligens heller hatt ett eller annet som hun derre "green tea" har... Man vet aldri, og om en ikke tenker litt over saken, blir en nok aldri fornøyd med den man er. Det blir et slitsomt liv det. Endret 30. mai 2010 av Margareth
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #19 Skrevet 3. juni 2010 Uansett hva man gjør får man ikke sånn rumpe som j lo,det er mer genetisk hun er latiner tivler på at en hvit jente kan få sånn rumpe. Som dere generaliserer da. Jeg er hvit og har sånn rumpe! Og ja jeg er slank og trent. Har alltid hatt naturlig sprettrumpe. Kjenner også flere som har det. Så den generaliseringa der er bare tull!!!
The Kitten Skrevet 3. juni 2010 #20 Skrevet 3. juni 2010 Jeg talte til 100, men kroppen min forble den samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå