Gjest Anonym Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Hei! Jeg trenger hjelp til å tolke signalene fra eksen min! Etter et forhold på to år dumpet han meg for 2 mnd siden. Han slo opp fordi han mente det ikke funket mellom oss. Rett etter bruddet ville han ikke ha noe kontakt, fordi han mente han ikke klarte å komme videre dersom vi hadde det. Det gikk noen uker uten at vi pratet skikkelig, og hadde generelt et dårlig forhold. I det siste har vi pratet en del igjen. Vi fikk pratet ut på facebook, og han fortalte at det var vanskelig for han å komme over meg, og at det var veldig vanskelig for han å ikke ha kontakt med meg. Vi fann etter dette ut at vi skulle forsøke å være venner. For et par uker siden var vi på fest ilag, og da tok han meg me vekk fra de andre for å prate sammen. Han sa da at han savnet meg, og at jeg måtte huske at når jeg hadde det vanskelig på grunn av oss, så hadde han det minst like ille. Vi satt lenge å pratet og koste, uten å rote eller noe lignende. Dagen etter dette sendte han meg melding, og sa mellom annet at han kunne ønske det var meg han hadde danset med hele kvelden før. Ikke lenge etterpå var vi på en ny fest sammen, noe som endte med at vi satt i mange timer å pratet. Det ble så sent at vi overnattet ilag. Vi lå og koste og strøk på hverandre hele natten og morningen etter, men heller ikke denne gangen gjorde vi noe mer. Etter dette sendte han mange meldinger, og vi hadde god kontakt. Vi fann på ting sammen, og pratet mye. Han begynte også å sende meg god natt meldinger i en periode. Dette varte helt frem til denne uken. Da ble han plutselig still i en uke, og fann ikke på noe med meg slik som vi hadde avtalt. Han sa nå idag at det var fordi han hadde hatt mye å gjøre, men jeg vet han hadde hatt til dersom han ville. Han virker heller ikke like ivrig etter å prate. Men ting kan vel ikke forandre seg så mye på bare et par dager? Hva sier dere? Hvordan ville dere tolket signalene? Takk på forhånd
Evalilja Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Han er usikker. Han elsekr deg men det var jo en grunn til at det ikke funket. Har dere kommet frem til hva det var som ikke funket? Jeg tror ikke han vil holde deg på pinebenken men at han er oppriktig glad i deg og vet nå ikke hva han skal gjøre. Kanskje du burde fortelle ham hvordan du føler? Ikke noe spill eller sleipe triks.. bare ren ærlighet. Hvordan har du respondert til det han har sagt og har du sendt meldinger eller tatt kontakt først? Kanskje han vil se om du er intressert selv ved å vente på at du skal sende den første meldingen? Ååh.. Kjærlighet kan være så herlig og jeg misunner at du har en mulighet til å få han tilbake. Om bare alle var like heldige. :rødme:
Gjest Anonym Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Problemet var at vi var for mye sammen. Vi har byttet på å ta kontakt. I perioder er det han som tar kontakt, andre er det meg. I det siste har det vore mye han. Men jeg sendte melding idag, og da var han veldig avvisende, noe som gjør meg veldig forvirret siden han sendte godnattmelding til meg igår!? :/ Hvordan burde jeg gå frem? Savner han sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå