Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flinke treningsfolk som har gode tips til hvordan jeg kan få større rumpe? :sjenert:

Er 1.63 høy og veier 63 kg. Driver på og skal ta av 5-6 kilo, men vet at former forsvinner. Trenger tips til hvordan jeg kan trene for og holde bedre på bakenden :-P trener ikke på trenings studio så kan ikke bruke noen apparater annet en manualer som jeg har hjemme. og en trim sykkel. Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen flinke treningsfolk som har gode tips til hvordan jeg kan få større rumpe? :sjenert:

Er 1.63 høy og veier 63 kg. Driver på og skal ta av 5-6 kilo, men vet at former forsvinner. Trenger tips til hvordan jeg kan trene for og holde bedre på bakenden :-P trener ikke på trenings studio så kan ikke bruke noen apparater annet en manualer som jeg har hjemme. og en trim sykkel. Takker for svar :)

knebøy og utfall kan du jo i allefall gjøre hjemme. Det er fint for å få en snerten rumpe i allefall ;)

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Furstina, mod

Skrevet

Dype, bredbente knebøy. Ikke hoftebreddes bøy med litt knekk i knærne. Slenger meg også på markløft og utfall.

Skrevet (endret)

Dype, bredbente knebøy. Ikke hoftebreddes bøy med litt knekk i knærne. Slenger meg også på markløft og utfall.

Får man større rumpe av bredbente knebøy? Hvor på rumpa tar det mer da? Og hvor brede mener du?

Vil ha større jeg og :D

Endret av kanel23
Skrevet

Får man større rumpe av bredbente knebøy? Hvor på rumpa tar det mer da? Og hvor brede mener du?

Vil ha større jeg og :D

Følg med på hva denne mannen sier, og gjør det:

:)

Ikke glem markløft og utfall da!

http://www.youtube.com/watch?v=G6aM0CYPh3w&feature=related

For eksempel bulgarsk utfall:

Skrevet

:)

Ikke glem markløft og utfall da!

http://www.youtube.com/watch?v=G6aM0CYPh3w&feature=related

For eksempel bulgarsk utfall:

Takker!:)

Kan jeg spørre hvor tungt du løfter shorty? Har du merket noe på størrelsen på rumpa? Jeg klarer liksom ikke å vokse så mye akkurat der selv om jeg får tydelige muskler andre steder. :(

Gjest lolita___
Skrevet

hvorfor vil dere ha store rumper?

Gjest Coarvi
Skrevet

Har du lyst å kort nevne hva hovedpoenget hans er? Jeg har sett den videoen flere ganger før men kommer aldri fram til hva han egentlig prøver å formidle fordi lyden blir for dårlig hos meg. Jeg skjønner at det er noe man skal gjøre med rumpa, men hva? :ler:

Gjest Coarvi
Skrevet

Fordi det kan være hot? :lur:

Skrevet

Fordi det kan være er hot? :lur:

Fixed that forya.

(Det finnes selvsagt unntak fra det i sitatet, uten at det skal være nødvendig å utbrodere videre).

Gjest lolita___
Skrevet

Fordi det kan være hot? :lur:

er det bare ikke å legge på seg

Gjest Coarvi
Skrevet

Vel, hvis du prøver å tenke deg litt om, hva tror du svaret på det spørsmålet er? Tror du det er lurt? Hm?

Skrevet

Fordi det ikke er brei, slapp rumpe som man får av å legge på seg vi snakker om. Blir dessuten ikke samme effekten om man legger på seg rundt midjen og på armene samtidig. Smal midje + stor rumpe = hot!

Gjest lolita___
Skrevet

Fordi det ikke er brei, slapp rumpe som man får av å legge på seg vi snakker om. Blir dessuten ikke samme effekten om man legger på seg rundt midjen og på armene samtidig. Smal midje + stor rumpe = hot!

ja det er hot hot hot da er jeg med:)Vel lær meg også vil også ha smal midje og stor rumpe:)hihihi

Hva med hjemme øvelser da:)noen tips

Gjest lolita___
Skrevet

hvor kan jeg starte hvis jeg vil jobbe med dette

Skrevet

Takker!:)

Kan jeg spørre hvor tungt du løfter shorty? Har du merket noe på størrelsen på rumpa? Jeg klarer liksom ikke å vokse så mye akkurat der selv om jeg får tydelige muskler andre steder. :(

Rompa disser ikke når mannen slenger ut håndflaten lenger :ler: Jeg har alltid hatt stor rompe, det er der jeg legger på meg, men jeg liker muskelrompa mi bedre enn fettrompa mi. Begynner å bli fornøyd.

Knebøy er viktig å gjøre riktig for at den skal ta akkurat på gluteus. Derfor poengterer jeg det med bredbente, dype bøy. Få en trener til å se på hvordan du gjør det. Man går egentlig aldri så dypt som man tror.

Jeg løfter ikke så tungt enda, klarte bare 67,5 på siste makseforsøk. 70 ble underkjent pga mangel på dybde.

Har du lyst å kort nevne hva hovedpoenget hans er? Jeg har sett den videoen flere ganger før men kommer aldri fram til hva han egentlig prøver å formidle fordi lyden blir for dårlig hos meg. Jeg skjønner at det er noe man skal gjøre med rumpa, men hva? :ler:

Ok, du ser hvor bredt han står. Tærne litt ut, knærne følger tærne. (Husker ikke om han sier akkurat det, kan ikke se videoen nå ;) ) Husk svai i ryggen hele tiden. Ikke krum i bunnposisjon. Rippetoe snakker også mye om hip drive. Det er en hoftedominant øvelse. Søk på rippetoe - hip drive på youtube, kanskje du finner noen med bedre lyd.

Fettrompe vs muskelrompe? :nigo:

ja det er hot hot hot da er jeg med:)Vel lær meg også vil også ha smal midje og stor rumpe:)hihihi

Hva med hjemme øvelser da:)noen tips

Ettbensøvelser kan være et alternativ da du mest sannsynlig ikke har så mye å belaste med hjemme (?)

Ettbensknebøy:

Ettbens strake mark:

Skrevet

Woooohaa! Forsøkte meg på et par sett med knebøy med bred beinstilling på treninga i går, og skal si jeg kjenner det i rumpa i dag ja! Litt uvant, men skal definitivt prøves mer. Thanks shorty!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Fordi det er sexy :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...