Gå til innhold

Gris eller gourmet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk 12 av 17.

"Dette er bra! Du unngår de fleste blemmene på restaurant og fine middager, men noen beleven restaurantløve er du ikke helt ennå. Men det finnes håp: Sjekk fasiten og ta testen en gang til. Lykke til!"

Bra det finnes håp... :ler:

Skrevet

BRA!

du fikk 14 av totalt 17 poeng

Dette er bra! Du unngår de fleste blemmene på restaurant og fine middager, men noen beleven restaurantløve er du ikke helt ennå. Men det finnes håp: Sjekk fasiten og ta testen en gang til. Lykke til!

Skrevet

Jeg er visst mer "dannet" enn jeg trodde:

GENIALT!

du fikk 17 av totalt 17 poeng

Dette er fantastisk. Du er i sannhetens navn en virkelig beleven restaurantløve. Mye bedre enn dette kan det ikke gjøres. Vi gratulerer!

:sjarmor:

Skrevet

fikk 12 av totalt 17 poeng...hmmm tror faktisk enkelte servitører også burde tatt den testen der :) har tydeligvis opplevd en del feil fra servitører ;)

Skrevet

GENIALT!

du fikk 16 av totalt 17 poeng

Dette er fantastisk. Du er i sannhetens navn en virkelig beleven restaurantløve. Mye bedre enn dette kan det ikke gjøres. Vi gratulerer!

Skrevet

12 av 17, ikke helt fornøyd jeg heller; blandet sammen noe jeg burde ha kunnet, men pytt pytt...

Skrevet

Faen å, jeg som vanker i fiinere kretser nekter å være dårligst.

Skrevet

GENIALT!

du fikk 15 av totalt 17 poeng

Jeg er vist den damen, jeg! :lol:

Piglet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...