Lilandry Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Sitter å ser inne på www.skinlaboratory.com og ser på peelingene. Litt av nysgjerriget og at jeg kanskje planlegger å kjøpe meg noe der til høsten- dersom ikke denne peelingen jeg har nå funker (Rapid Peel). Combinations Peels Glycolic Acid Lactic Acid Salicylic Acid Er de 4 ulike peelingene det står om. Jeg vet at jeg kan lese meg noen lunde frem til forskjellene, men grunnet min litt dårlige engelsk så håper jeg noen kan forklare nærmere på norsk? Noen som har erfaringen med noen av disse peelingene? Er alle disse slik du bare vasker av med vann og ikke trenger noe annet oppå enn fukt? (har bare lest om noen som bruker nøytralisering). Jeg ble svært interessert i slike peelinger jeg, tenkt på alle pengene en kan spare ved å gjøre det hjemme istedet!
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Ja, jeg lurer også veldig på dette. La inn en tråd her for ikke så lenge siden, men fikk ikke noe svar på dette. Nå håper vi noen svarer Skal også ta en peel til høsten, men vet ikke hvilken? Sterke saker dette.
Lilandry Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 Tar opp min gamle tråd for å fortelle hva jeg endte opp med og håpe det er noen andre som vil dele erfaringer... Jeg gikk for Salicylic Acid da jeg tenkte den ville være best å begynne med, siden den bare har 20%. Jeg begynte først med en gang i uken, men så hoppet jeg rett til å påføre hver 2 dag. Jeg synst det gikk helt fint, det sved å prikket litt i begynnelsen men jeg ble fort vant til det. Synst egentlig jeg ikke merket noe forskjell på huden, så ble egentlig litt små skuffet. Hele flasken ble brukt opp, har hatt en pause på ca. 2 mnd.. Nå tenker jeg å begynne igjen på ny runde. Om det ikke funker noe bedre denne gangen, vurderer jeg å bruke Combinations Peel som også er fin for uren hud, denne er sterkere så kanskje den vil gi bedre resultater. Noen andre som har prøvd syrer for uren hud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå