Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått veldig lite søvn i det siste, med tanke på masse tentamner, eksamner og framfringer og prøver.

Jeg ser så sliten å trøtt ut, og de mørke posene under øynene vil nok ikke forsvinne med det første. Noen som har noen gode tips for hvordan man kan minske at de syns, eller andre forslag? (Bortsett fra mye søvn, har ikke tid akkurat nå :()

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Concealer :)

Skrevet

Og da har du et nytt spørsmål: Hvilken concealer? Og, nei, jeg vet dessverre ikke! :/

Skrevet

Jeg bruker en concealer som jeg tror heter "cover stick", det er i allefall det eneste som står på den, med untak av fargen og merket, og den er da fra maybelline.

Jeg synes den tar mine mørke ringer godt, men jeg bruker den i kombinasjon med annen dekksminke. :sjenert:

Skrevet

Helena Rubinstein Magic Concealer har vært min favoritt siden jeg forsøkte den for første gang. Den er ekstremt drøy - jeg tror jeg faktisk kun har hatt to enda jeg har brukt den nesten hver dag i flere år. Den dekker utrolig bra, men fargeutvalget er dårlig. Jeg pleier ofte blande den med Body Shop sin flytende highlighter.

Jeg har nå bestilt Glo Minerals sin Under Eye Concealer. Gleder meg til å prøve den.

Skrevet

Smashbox sin krem concealer i boks med to forskjellige i for blå ringer under øynene, er bra hvis du har litt som du vil skjule. coverbrands.no har den i alle fall.

Skrevet

Amazing concealer er den beste jeg noen gang har prøvd, den er litt pricey, men vil virkelig anbefale den ;) VERDENS BESTE :D

Skrevet

det finnes mange forskjellige concealerer som skal dekke mørke ringer, jeg bruker pure.liquid mineral concealer som er flytende og dekker veldig mye :)

Skrevet

Helena Rubinstein Magic Concealer har vært min favoritt siden jeg forsøkte den for første gang. Den er ekstremt drøy - jeg tror jeg faktisk kun har hatt to enda jeg har brukt den nesten hver dag i flere år. Den dekker utrolig bra, men fargeutvalget er dårlig. Jeg pleier ofte blande den med Body Shop sin flytende highlighter.

Jeg har nå bestilt Glo Minerals sin Under Eye Concealer. Gleder meg til å prøve den.

Nå har jeg fått GloMinerals Under eye concealer. Jeg synes ikke den dekker mørke ringer like bra som HR Magic Concealer, men pluss for to farger som man kan blande til å lage sin egen optimale farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...