JTess Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg flytter nå 1 juni og trenger nye gardiner. Liker ikke å handle etter gardiner, synes det er ganske kjedlig og dyrt. Men så fikk jeg et tips av ei venninne om å inn på ellos.no Har tittet litt og har funnet noen jeg faktisk liker. Men er usikker på hvordan de er. Noen som har handlet gardiner der?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Jeg flytter nå 1 juni og trenger nye gardiner. Liker ikke å handle etter gardiner, synes det er ganske kjedlig og dyrt. Men så fikk jeg et tips av ei venninne om å inn på ellos.no Har tittet litt og har funnet noen jeg faktisk liker. Men er usikker på hvordan de er. Noen som har handlet gardiner der? Jeg har ikke handlet gardiner derfra, men det vil vel være vanskelig å svare på hvordan gardinene er, om man ikke har kjøpt akkurat samme type som du har tenkt å bestille? Regner med kvaliteten varier på gardiner alt etter stoff/pris o.l. Jeg har handlet andre ting fra ellos, og det er ihvertfall enkelt å returnere om du skulle være misfornøyd Er enig i at gardiner ofte er dyrt. Andre som selger gardiner på nett er sparkjøp og jotex.
JTess Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 Har sett på gardiner på sparkjøp, men fant ingen ting. Liker jeg det ikke så får jeg bare sende det tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå