ellen :) Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Hei! Noen som har peil på hvordan jeg kan få fjernet trojansk hest : suspicious_Gen2.AGQAT jeg har virus programet norman, og det står att filen ikke kan slettes.
aluminium Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Det enkleste om du har tilgang til en ekstern disk er å ta backup av det du vil ha, og rett og slett formatere hele maskinen. Det er gjort på en liten time, og du bruker kanskje en liten time på å få alt på plass igjen slik som du vil. I tillegg blir maskinen din sikkert litt kjappere og smidigere enn den er i dag...
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Prøvd malware? og one care safty scanner? Ligger ute på nett og du må innstallere verktøy hver gang du bruker den . Verdt å prøve den , for den tar det meste
Gjest Nedfall Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Det enkleste om du har tilgang til en ekstern disk er å ta backup av det du vil ha, og rett og slett formatere hele maskinen. Det er gjort på en liten time, og du bruker kanskje en liten time på å få alt på plass igjen slik som du vil. I tillegg blir maskinen din sikkert litt kjappere og smidigere enn den er i dag... Støtter forslag. Den blir etter all sannsynlighet kjappere, men også mer sårbar, inntil man har lagt inn alle oppdateringene. Å bruke maskinen til noentingsomhelst, før man har tatt noen runder innom windowsupdate.microsoft.com, er en stor no!no! i min bok! En stor fordel med å reinstallere er faktisk at man sparer masse tid på ørkesløs fiksing og feilsøkning. Pluss at man har sjansen til å lage sin egen gjenopprettingsplate, av den oppdaterte win-installasjonen. Jeg bruker som regel Clonezilla til dette, men det fins andre (kommersielle) programmer som kan brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå