Gjest Slitenoglei Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Er så sliten og lei av å tenkte på den samme personen hver eneste dag! Har hatt et uforpliktet "forhold" med denne personen og for 5 måneder siden tok det slutt og har ikke sett eller hørt fra ham siden. Er bare så lei av at han fortsatt ,konstant, er i tankene mine og skjønner ikke hvorfor. Følelsene jeg har for han burde jo ha dabbet av nå? Noen som har noen råd, forslag til hva jeg kan gjøre for å få han ut av tankene? Vet rett og slett ikke hvor lenge jeg orker mer. vet det er patetisk å si når det gjelder en fyr. men jeg mister såpass mye livsglede og energi av det.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Er han i tankene hele tiden? Lagt merke til om det er bedre når du er opptatt med andre ting? Jobb, venner, hobbyer? Hvis ikke høres det veldig rart ut.
Gjest hanni Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 -Du må spørre deg selv hvorfor du bruker så mye energi på noe så nytteløst. Si til deg selv at han var ikke noe å samle på. Og så finner du noe mye mer hyggelig å bruke tid og energi på. Du har vel en hobby eller en interesse du kan dukke ned i eller bruke litt ekstra tid på? La ikke denne personen formørke livet ditt og stjele energi fra deg lenger. Det er det bare du selv som kan bestemme. Bli sjef i ditt eget liv og ta kommandoen over dine egne handlinger.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Du tenker nok på han enda fordi du ikke har funnet noen annen å tenke på. Ta deg en tur ut og flørt med andre. Begynn på dansekurs, swing eller salsa, der må man komme i nærkontakt med andre menn enten man vil eller ikke. Når jeg har blitt avvist så funker det også godt for meg å kjøpe meg et nytt antrekk, trene litt ekstra, spise sunnere, høre på god musikk (kanskje litt sint musikk først, litt sånn heavy, og så glad musikk etterpå). Hør på musikk som får deg til å føle deg sexy . Mens du hører på musikken så forestiller du deg at du er lekker og at han gjerne vil ha deg tilbake, men du avviser han, fordi du er opptatt med en type som er mye bedre Mediterer du på dette lenge nok, så skal du se det hjelper. Og nå er det jo sommer snart! Så mye å se frem til!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Du tenker nok på han enda fordi du ikke har funnet noen annen å tenke på. Ta deg en tur ut og flørt med andre. Begynn på dansekurs, swing eller salsa, der må man komme i nærkontakt med andre menn enten man vil eller ikke. Når jeg har blitt avvist så funker det også godt for meg å kjøpe meg et nytt antrekk, trene litt ekstra, spise sunnere, høre på god musikk (kanskje litt sint musikk først, litt sånn heavy, og så glad musikk etterpå). Hør på musikk som får deg til å føle deg sexy . Mens du hører på musikken så forestiller du deg at du er lekker og at han gjerne vil ha deg tilbake, men du avviser han, fordi du er opptatt med en type som er mye bedre Mediterer du på dette lenge nok, så skal du se det hjelper. Og nå er det jo sommer snart! Så mye å se frem til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå