Gå til innhold

Nail Wonder Microcell 2000


NIKElin

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg ett sett fra Nail Wonder Micro Cell 2000.

Jeg har veldig skjøre negler som fliser og brekker lett selv om jeg kan få de ganske lange.Kjøpte det hos ei som driver med negledesign.Først skal jeg file lett på hele negleplaten for å få vekk fett og smuss.Deretter skal jeg påføre en lakk som heter Nail Vital Matt micro Cell.Denne skal bli helt matt på neglen før jeg tar på ett nytt lag,som også skal bli helt matt før jeg tar på en lakk som heter Nail Wonder.Dette skal jeg gjøre en gang i uken.Det gjør jeg med en fjærner som heter Nail repair Remover.

Saken er at den tørket ut neglen og neglebåndet så det ble helt hvitt.Og det lukter forferdelig sterkt både av lakkene og av fjærneren.Ja,så mye at det svir i øynene.Noe av dette inneholder formaldehyd.

Hva sier dere til dette?Er det noen av dere som har erfaring med dette neglepleiesettet,og kan det anbefales.Eller er det annen pleie jeg bør gå for.i såfall hva er best mot mye,flisete skjøre negler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hatt så sterke negler som nå, og det er takket være den serien. Jeg har ikke brukt det på den måten du har da. Jeg har bare brukt Nail Vital (negleforsterkeren).

Jeg har ikke opplevd at neglene blir hvite, jeg har neglelakk fjerneren derfra også. Jeg anbefaler den serien på det sterkeste iallefall, men rart at du blir hvit. Det lukter litt sterkt, men ikke så mye at jeg plages ved påføring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Kjempebygg

Jeg har aldri hatt så sterke negler som nå, og det er takket være den serien. Jeg har ikke brukt det på den måten du har da. Jeg har bare brukt Nail Vital (negleforsterkeren).

Jeg har ikke opplevd at neglene blir hvite, jeg har neglelakk fjerneren derfra også. Jeg anbefaler den serien på det sterkeste iallefall, men rart at du blir hvit. Det lukter litt sterkt, men ikke så mye at jeg plages ved påføring! :)

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...