Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! er det noen som har tips til hvitere tenner? evt vet om noen produkter utenom tannkrem, som kan hjelpe?:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakepulver eller sitron saft hjelper på og få hvitere tenner :)

Skrevet

Bakepulver eller sitron saft hjelper på og få hvitere tenner :)

Neineinei, ikke bruk det på tennene. Det vil skade emaljen! Nå er strengt tatt all tannbleking skadelig for emaljen i større eller mindre grad, men vær spesielt forsiktig med alt som ikke er beregnet på å bleke tenner..

Noen synes det fungerer med tannkremer som skal gjøre tennene hvitere, men det er ikke alle som synes de har noe særlig effekt (dette vet du vel allerede). Det tryggeste (og dyreste dessverre) er å gjøre det hos tannlege :-)

Gjest lolita___
Skrevet

glis neste gang du tar solarium så får du hvite tenner

Skrevet

Jeg går utifra at du unngår drikke, mat og røyk o.l. som misfarger tennene?

Skrevet

Neineinei, ikke bruk det på tennene. Det vil skade emaljen! Nå er strengt tatt all tannbleking skadelig for emaljen i større eller mindre grad, men vær spesielt forsiktig med alt som ikke er beregnet på å bleke tenner..

Noen synes det fungerer med tannkremer som skal gjøre tennene hvitere, men det er ikke alle som synes de har noe særlig effekt (dette vet du vel allerede). Det tryggeste (og dyreste dessverre) er å gjøre det hos tannlege :-)

Jeg har spurt tannlegen min om dette jeg ;) Han sa at det vbar helt greit så lenge man ikke gjør det hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...