Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en ny, fin kjole som jeg elsker! Har lyst å bruke den i helga i bursdagsfest. MEN. Jeg vet at ekskjæresten til han jeg holder på med har samme kjole. Har sett henne bruke den før. Er det teit av meg å bruke den da? Kan jo bruke den en annen anledning liksom.. Men føler hun kommer til å "dømme" meg, altså undersøke på hvilken måte den ser bedre ut på henne selv osv, hvis jeg kommer i den kjolen når jeg vet vi skal i samme bursdag.. Og enda verre, tenk om hun har den på seg selv? :P Teit dilemma, hehe.. Men hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt den på den festen.

Skrevet

Jeg hadde brukt den og ikke brydd meg og den andre dama.

Skrevet

Bruk den, me stolt holdning :D

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I samme situasjon ville jeg faktisk valgt en annen kjole :gjeiper: Kan tenke meg jeg hadde følt meg ganske klein om jeg kom i samme kjole som eksen til fyren , men det er bare meg da, kanskje jeg er litt rar på sånn! :sjenert:

Skrevet

Eksen til typen din kommer garantert til å se på deg med ett ekstra kritisk blikk, uansett hvor over forholdet hun er. Bare sånn det er..

Tror ikke jeg ville brukt den egentlig, men du kjenner vel henne og deg selv bedre, så opp til deg:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis du absolutt vil bruke den, kan du jo bruke masse smykker, sjerf, sjal/genser osv til, slik at du ikke kommer i bare en enkel kjole. Så ser du mye bedre ut en hun exen :P

Skrevet

Litt fristet til å bruke den bare for å provosere, ikke sånn slemt altså, men sånn for å vise at jeg ikke er "redd" henne :P Men tror jeg dropper det. Vi er ikke uvenner nå jeg og hun, og har ikke lyst at vi skal bli det heller. Er en ganske spesiell kjole, så ville nok sett at det var den med en gang.. Ikke at man blir uvenner av noe slikt, men kan fort bli dårlig stemning føler jeg.. Så tenker jeg bruker en annen kjole for å være sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...