Virvel Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg la merke til for et par uker siden at La Senza på Byporten var stengt og lokalet helt tomt, men trodde de bare skulle pusse opp eller noe. Nå ser jeg at også butikken i Nedre Slottsgate er borte, og på den norske nettsiden står det: "Our stores in Norway have now ceased trading until further notice." Hva i all verden betyr det? :klø: Kommer de tilbake...? Noen som vet noe? De kan jo ikke bare legge ned min absolutte favorittbutikk i hele verden! (Heldigvis går det fortsatt an å bestille fra den britiske nettsiden.)
Virvel Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 Håper inderlig ikke det, jeg MÅ ha "min" bh, for ikke å snakke om de utrolig behagelige hipsterne som faktisk holder seg fine selv etter maaange runder i vaskemaskinen. Jeg ble virkelig ordentlig lei meg da jeg så dette her. Fine, fine butikken.
royaltrux Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Uff....de er borte her i Stavanger på Kvadrat også...Butikken er helt tom.
Rosenrød Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Veldig synd, men desto kjekkere når en er i London på shopping:-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Savner jeg også, ikke det samme å handle på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå