Daiquiry Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Står ute og tar pause med mine kollegaer. De er alle menn i alderen 36-45. To er single resten er gift. De står og diskuterer utroskap, og ler og syns dette er super festlig. Den ene historien etter den andre og alle slår seg på låret og syns dette er kjempe morsomt. Og der står jeg, offer for utroskap, og dette VET de kjempe godt. Det er en som merker at jeg blir litt stille og til slutt så går jeg bare inn. Orker ikke høre på det pisset mer. Jeg vet jo at de ikke gjør dette med vilje, men de er så jævla tankeløse!!! Fikk faktisk tårer i øynene og klump i halsen, selv om det er gått snart 5 mnd. Og holdningene deres ang utroskap er jo helt horrible, spør du meg....Puhhh...måtte bare lette på trykket.
marylinm Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 stakkar. føler med deg det er lite omtenksomt. håper de tenker seg om neste gang de åpner kjeften om følsomme temaer.. jeg er selv offer for utroskap, å synes ikke det er noe morsomt..
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Huff da.. Neste gang får du smelle til med denne.
Reflektert mann Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Jeg merker jeg skammer meg når jeg hører om så ureflekterte, hensynsløse, ufølsomme medlemmer av mitt eget kjønn. Selv om det desverre en del gutter med slike holdninger så er det like mange, om ikke mer, menn med en negativ holdning til utroskap. Tro du bare er uheldig med miljøet på jobben. Alle mine mannlige venner ser veldig ned på utroskap. Føler med deg.
Babe901 Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Jeg synes du bør stå opp mot de neste gang, for fortelle de akkurat hva du mener
LineGourmet Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Jeg synes du bør stå opp mot de neste gang, for fortelle de akkurat hva du mener Syns jeg også
hjertesukka Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Føler med deg. Tankeløsheten lenge leve! Men hvis ingen sier noe, så fortsetter de antakelig på samme galeien. Her tror jeg det nytter å si hva man mener i klare ord og vendinger. Noen må dessverre ha det inn med pipette, tydeligvis. Det går an å si ifra på en saklig og grei måte selv om man helst har lyst å hyle. Har vært oppi det samme som deg og syntes ikke det var hverken morsomt eller festlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå