Daiquiry Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg både gleder og gruer meg noe veldig...Her er bildet. Første blonde frisyren fra venstre. Trenger virkelig en forandring, skulle spare til bryllupet mitt i sommer, men det ble jo ikke noe av, så da klipper jeg det av
Karmosin Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Gratulerer! Kort hår er deilig og frisyren ser veldig, veldig fin ut. Jeg har hatt kort hår siden jeg var 16, bortsett fra en kort periode da jeg fikk det for meg at jeg ville ha langt hår igjen. Det var så befriende å bli kvitt det for andre gang.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Det er sånn Siv Jensen/Kristin Halvorsen frisyre! Men det er jo mange andre som har den også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Det er sånn Siv Jensen/Kristin Halvorsen frisyre! Men det er jo mange andre som har den også. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=263243 Litt utvokst her, men de kler den jo.
datajente Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Grattis! Så modig du er! fortell hvordan det føles etter at du har klippet deg, da?
Jinta Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 det blir nok fint, digger slike frisyrer, man ser liksom så oppdatert og fresh ut
Cata Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 (endret) Tvitvi. Jeg klippet av meg skulderlangt hår da jeg var 22 og har aldri angret . Mye mer praktisk med kort, og for min egen del så kler jeg det også bedre enn langt hår. Endret 29. mai 2010 av Cata
Daiquiry Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2010 Da er det gjort, og jeg er super fornøyd! Gleder meg til å se ansiktene på barna mine i morgen :)Ser mye freshere ut og yngre ut faktisk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå