Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 til dere som tar sol..gjør dere det naken? eller hva?
Hinata Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Jeg gjør det naken ja. Det er lås på døra, jeg vasker solsenga og så slipper man skille
Fjonana Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Jeg ligger uten bh, men med truse. Synes det er litt tabu å være helt naken i en solseng. Med tanke på alle de andre som sikkert har gjort det før deg! Greit at man vasker sengen både før og etter, men det er jo tross alt noe basselusker man ikke får bort.
meelissa Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Av og til.. ALltid uten bh, men synes det er litt ekkelt uten truse. De gangene jeg bytter liggestilling (altså halve på magen, halve på ryggen), har jeg alltid truse på Men hater skille!
pittie Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Nei, stringtruse med lav skjæring. Takler ikke å ligge naken der andre menn og damer har ligget og gnidd seg i svetta uansett hvor godt vasket det er.
<CupCake> Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 vasker godt over først og tare nakent, men nå tar jeg solarium ETTER sommern ofte for å fjerne skille.. HATER skille.. så å ha på seg noe hadde jo vært bortkasta..
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 bytter dere liggestilling i solarium???
Fjonana Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 bytter dere liggestilling i solarium??? Ikke jeg! Jeg ligger bare på ryggen jeg. Blir like brun bak som fremme, det er jo nemlig lysrør under også!
Gjest lolita___ Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 kanskje lurt å bytte liggestilling??Jeg blir alltid hvit der jeg svetter mye på ryggen hmm??
Fjonana Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 kanskje lurt å bytte liggestilling??Jeg blir alltid hvit der jeg svetter mye på ryggen hmm?? Dette er ikke noe jeg kjenner til. Men så pleier ikke jeg å svette så mye i solariummet heller, da.
kriztine Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 til dere som tar sol..gjør dere det naken? eller hva? ja, jeg soler meg naken. Men kan også bruke truse/string også da.Vasker solsennga nøye før og etter bruk.
Jade Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Jeg ligger uten bh, men med truse. Synes det er litt tabu å være helt naken i en solseng. Med tanke på alle de andre som sikkert har gjort det før deg! Greit at man vasker sengen både før og etter, men det er jo tross alt noe basselusker man ikke får bort. Jeg soler meg naken. Ser ikke problemet. Gnikker liksom ikke **** nedi solsengen, og det er ikke så stor forskjell på hva som kommer borti om du har stringtruse eller ikke.
Hinata Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 bytter dere liggestilling i solarium??? Jeg ligger av og til på siden, for jeg merker jeg blir mindre brun der Har også oppdaget i det siste at jeg får "streker" under hengerumpa mi, så nå ligger jeg litt med knærne bøyd
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 Nå bruker jeg ikke solarium, men jeg har ekle tanker om snikfilming/overgrep etc. i friskt minne fra nyheter, så det hadde ikke fristet å blotte legemet der uansett.
Gjest Elfrida Skrevet 28. mai 2010 #15 Skrevet 28. mai 2010 De sjeldne gangene jeg er i et solarium er det uten en tråd. Jeg skjønner ikke helt hvordan det er ille å ha rumpeballene badende i andres basilusker, mens å ligger der med resten av kroppen bar er helt ok.
Netten Skrevet 29. mai 2010 #16 Skrevet 29. mai 2010 Naken. Liker ikke skille, og som andre har nevnt: **** kommer jo ikke borti underlaget uansett. Når det gjelder liggestilling, ligger jeg alltid på ryggen, men passer på å ta knærne opp innimellom for å unngå skille under rumpen, og samme med armene: tar de bak hodet innimellom for å unngå skille under armene. Hvite flekker kommer der trykkpunktet er størst (skulderblad og midt på rumpen), så lurt å bevege seg litt
Ms Looselips Skrevet 10. juni 2010 #17 Skrevet 10. juni 2010 Ligger naken ja Synes det var litt uvant i begynnelsen, men nå går det helt fint... Er jo ikke store forskjellen på om man har string eller ikke? Er jo bare rumpa som kommer ned på selve solsengen... Men vil jo selvfølgelig unngå skille, og da blir det litt bortkastet å ha på seg noe.. Har aldri tenkt på å ligge på magen/siden osv, men beveger meg en del mens jeg ligger der. Slik unngår jeg å få trykket på det samme stedet hele tiden og eventuelle merker
Lykkelitenen Skrevet 10. juni 2010 #18 Skrevet 10. juni 2010 ligger med truse, fordi jeg liker å ha et lite skille så jeg ser jeg blir brunere Ligger også med bhskålene over brystene fordi huden er så tynn der og jeg lett får eksem om jeg ikke dekker de til...
pittie Skrevet 10. juni 2010 #19 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tenker på svette som renner ut av rumpesprekken (hoho syke tanker).. Synes det er langt mer ubehagelig enn fra feks ryggen. Så jeg holder trusa på, selv om det ikke skulle ha noe og si om der er et tøystykke eller ikke.
Ms Looselips Skrevet 10. juni 2010 #20 Skrevet 10. juni 2010 Hmmm.. Har igrunn ikke tenkt den tanken før nå.... Men du vil jo ligge i det området uansett om du er helt naken eller ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå