Montezuma Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Når jeg åpner en ny fane på internett, har jeg pleid å få opp den vanlige siden med ikoner for de mst brukte sidene, linker til de sist brukte osv. Akkurat som det pleier å være i windows. Men nå er denne siden plutselig forsvunnet, og jeg får isteden opp en ganske innholdsløs side hvor det bl.a. er en knapp til noe som heter InPrivate, samt Åpne lukkede faner og Bruk et hurtigvalg. Aner ikke hvordan dette byttet har skjedd, og hvordan får jeg tilbake den vanlige siden når jeg åpner ny fane?????
aluminium Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Hvilken nettleser har du? Opera, Chrome, Safari?
Montezuma Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 Hvilken nettleser har du? Opera, Chrome, Safari? explorer
lillelily Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Når jeg åpner en ny fane på internett, har jeg pleid å få opp den vanlige siden med ikoner for de mst brukte sidene, linker til de sist brukte osv. Akkurat som det pleier å være i windows. Men nå er denne siden plutselig forsvunnet, og jeg får isteden opp en ganske innholdsløs side hvor det bl.a. er en knapp til noe som heter InPrivate, samt Åpne lukkede faner og Bruk et hurtigvalg. Aner ikke hvordan dette byttet har skjedd, og hvordan får jeg tilbake den vanlige siden når jeg åpner ny fane????? Hei! Jeg lurer veldig på om du har fått greie på dette her? Jeg sliter med det samme, plutselig en dag var ikke fanesiden min der lenger. Utrolig irriterende! Jeg har prøvd å finne ut av det i lange tider, og håper du har klart å få det tilbake så du har en løsning til meg? :D
Gjest VinglePetter Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 explorer Bytt til Firefox eller Opera. Explorer er hackernes favoritt. Bare n00bs bruker Explorer.
lillelily Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Bytt til Firefox eller Opera. Explorer er hackernes favoritt. Bare n00bs bruker Explorer. Jeg er grønn og vet ikke hvordan jeg bytter jeg:p
Gjest VinglePetter Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 (endret) dobbel Endret 12. august 2010 av VinglePetter
Gjest VinglePetter Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Jeg er grønn og vet ikke hvordan jeg bytter jeg:p Gå hit: http://www.mozilla-europe.org/no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå