Gjest Tristessa Skrevet 21. september 2003 #1 Skrevet 21. september 2003 Noen andre som har fått dette med seg? Så forrige episode og holdt på å le meg til døde. "Homofilt forskninsinstitutt - det er Kjaaaartan"
Væren Skrevet 21. september 2003 #2 Skrevet 21. september 2003 Hr. Sau og jeg og vår eldste sønn holdt på å omkomme av latter under dette innslaget! Det var helt sinnsykt!!! Kan ikke huske sist jeg satt og BRØLTE av latter foran TV'n... Dessverre hadde ingen på jobben min fått med seg dette, men de lo så de grein da jeg dramatiserte innslaget i pausen! Og hva med "gravelesbene" ??? Trodde jeg skulle ta min død...
Gjest Tristessa Skrevet 21. september 2003 #3 Skrevet 21. september 2003 Jeg må si det var et litt spesielt syn å se en hel gjeng "friiikespringe", "friiiikespringe" på stamstedet her på fredag. Stakkar kompis som ikke så på tv dagen før, han trodde det hadde tørnet helt for dem. "Gla i rei"!
Væren Skrevet 21. september 2003 #4 Skrevet 21. september 2003 Hva med skjelettet til Halvdan Svarte som ikke lå "Sååånnnn" , men "SÅNN"...
Gjest Poirot Skrevet 21. september 2003 #5 Skrevet 21. september 2003 Går i reprise i orgen på NRK2 kl 23.55. Så første episode, ufattelig gøy at dansk plutselig hadde forsvunnet som språk, og ingen dansker skjønte hva de sa.
Gjest Tristessa Skrevet 21. september 2003 #6 Skrevet 21. september 2003 Har aldri sett mamma (arkeolog) så sur og faglig fornærmet siden den gang hun fant bilder av vikinghjelmer med horn på i skolebøkene mine da jeg var liten. Hørte mumlig om feil grøfting på gravefeltet, så tok hun kvelden. Enkelte eier ikke humor. :riste på hode:
Gjest Mae Skrevet 21. september 2003 #8 Skrevet 21. september 2003 Du kan se det via nrk's nettsider. http://www.nrk.no/programmer/tv/uti_var_ha...ge/3093802.html Mae
monja Skrevet 21. september 2003 #9 Skrevet 21. september 2003 Må innrømme at jeg lo så tårene spratt da jeg så det. Glemte rent å være husredd selv om monjamannen var borte til en kompis den kvelden *monja kommer til å se meeeeer*
m_h Skrevet 21. september 2003 #10 Skrevet 21. september 2003 Ut i vår hage er utrolig morsomt ja!Harald eia er så flink til spille homo!
Diva Skrevet 22. september 2003 #11 Skrevet 22. september 2003 Har gledet meg til denne serien, siden jeg først så reklamen på tv... Fikk dessverre kun den første med meg. Nr 2 gikk i glemmeboka :o Latterbombe er det i allefall og jeg SKAL få den med meg heretter
Pip Skrevet 22. september 2003 #12 Skrevet 22. september 2003 Forrige episode går i reprise i kveld! På NRK2 tror jeg...
Væren Skrevet 22. september 2003 #13 Skrevet 22. september 2003 Er bare innom og minner alle (som ikke skal stå opp kl. 05.50 i morgen tidlig) om reprisen på "Ut i vår hage" som går like før midnatt på NRK2! Pass spesielt på å få med dere innslagene om historisk forskningsinstitutt v/Kjartan, gravelesbene og skjelettet til Halvdan Svarte! Kos dere! Nattiklem fra
Gjest Tristessa Skrevet 23. september 2003 #14 Skrevet 23. september 2003 Halvdan Svarte? Det er jo kong Sverre de graver opp!
Tusenfryd Skrevet 23. september 2003 #15 Skrevet 23. september 2003 Jeg så bare den første episoden - og det var ikke morsomt nok til å sitte oppe for - men hvis det har tatt seg opp, skal jeg vurdere det igjen...
Gjest Lea Skrevet 23. september 2003 #16 Skrevet 23. september 2003 Så ikke første program (trodde selvsagt at det var et HAGEprogram). Men jeg fikk med meg reprisen av det andre programmet. Harald er alltid morsom han... om man liker tiss-bæsj-promp-humor :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå