Gjest MGP Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har gjort meg noen erfaringer, og lurer egentlig på hvordan man kan få et godt forhold selv om mannen har hatt en fæl barndom. Det som skapte problemer for meg var at han ikke slapp meg inn på seg. Han sa han stolte på meg, men det kjentes ikke slik ut. Han holdt tilbake og greide ikke gi av seg selv, annet enn i senga, der han føler seg selvsikker. Han hadde ofte en piggene-ut kritisk holdning til meg, som om han bare ventet på at jeg skulle skuffe han. En dag kunne han være forelska, neste dag fant han bare feil på meg/oss. Han var konkurranseorientert og sta, og det føltes som om han alltid skulle ha overtaket. Han turte aldri å si rett ut at han hadde følelser for meg (noe han utvilsomt hadde). Ble han sur for noe, oppførte han seg som om han hatet meg. Jeg kunne ha gått gjennom ild og vann for den mannen, men det var som regel alltid noe galt, uansett. Har noen her erfaring med å være sammen med en som har blitt mobbet mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå