Gå til innhold

Er dere også flau over pause innslagene på grand prix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg så på Grand Prix i går og ser på i dag og jeg synes pauseinslagene er pinlig dårlige. :rødme:

Er det bare meg?

Hva synes dere om pauseinslagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de var kjedelige - og de var ikke spesielt underholdende.

Savner litt mer Norge i innholdet - trodde alle land hadde et lite element av sin kultur i pauseinnslagene, selv om det ikke skal handle om landet som holder MGP.

Skrevet (endret)

Ikke akkurat flau, men hadde ventet noe mer spektakulært. Noe mer storslått. Vi har da nok å ta av når det gjelder både kultur, natur og musikkglede i dette landet.

En fresh dansegruppe oppå Folgefonna hadde gjort susen. Bare som et eksempel. :)

Jeg svarte på dette før jeg hadde sett selve finalen, bare på grunnlag av semifinalene. Og må si at jeg hadde rett med tanke på "fresh dansegruppe"! Veldig bra alt sammen! :)

Endret av hjertesukka
Skrevet

Jeg er ikke flau over de nei. Det er annerledes enn tidligere, og hvorfor er det feil? Litt spesielt men det synes jeg er bare fint.

Jeg synes mange nordmenn er utrolig negative til hvordan showet er lagt opp. "Er det bare jeg som synes pauseinnslagene er patetiske?". Hva er dette da? Her jeg bor i Nederland så har kommentatorene sagt kun positive kommentarer til showet så langt, både på tirsdag og torsdag. Folk blir ALDRI fornøyd uansett hvordan det blir lagt opp, det er alltid noen som skal spre eder og galle. Selv skjønner jeg at det er vanskelig å gjøre alle fornøyd, men jeg syns ikke det er så ille som mange skal ha det til.

Det blir som å bu`e ut en av våre egne norske spillere på et norsk landslag.

Jeg synes det er flaut at folk er så negative.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes dette er utrolig dårlig reklame for Norge, de utnytter jo ikke potensialet som Eurovision til å vise landet vårt i det hele tatt!

Valget av programledere er et annet tema men.. Synes de kunne velge noen som har bodd litt mer utenlands gjerne (statene feks hvor de er mer utadvente), som har litt mer for seg, vet hvordan man spøker og får med seg publikum. Synes det er rent pinlig å se på dem, spesialet Erik Solbakken (!!Ser rett fram dum ut) og Nadia Hasnaoui. Haddy N'ije gjorde definitivt en bedre jobb i mine øyne.

Blir flau av å være norsk når jeg ser hvordan de snakker. Stive og rare :P "Spøkene" er det heller ingen som skjønner.

Skrevet

Synes dette er utrolig dårlig reklame for Norge, de utnytter jo ikke potensialet som Eurovision til å vise landet vårt i det hele tatt!

Valget av programledere er et annet tema men.. Synes de kunne velge noen som har bodd litt mer utenlands gjerne (statene feks hvor de er mer utadvente), som har litt mer for seg, vet hvordan man spøker og får med seg publikum. Synes det er rent pinlig å se på dem, spesialet Erik Solbakken (!!Ser rett fram dum ut) og Nadia Hasnaoui. Haddy N'ije gjorde definitivt en bedre jobb i mine øyne.

Blir flau av å være norsk når jeg ser hvordan de snakker. Stive og rare :P "Spøkene" er det heller ingen som skjønner.

Enig

Skrevet

Veldig uenig, vi er jo nordmenn og det er slik vi snakker engelsk og det er slik vi er. Må vi dra til USA for å bli bra nok liksom? Så teit sagt. Synes programlederne er kjempeflinke, Erik er morsom, mye morsommere enn de programlederne som har vært tidligere ute i Europa. Alle kommentatorene snakker jo uansett over hva de norske programlederne sier uansett. I tillegg synes jeg det er artig at de er tre til å dele på jobben, passer perfekt. Tror det blir veldig bra i kveld jeg.

Men litt enig i at pause innslaget var litt kjedelig og landrygt, hadde kanskje forventet litt mer men det er nå så, det var jo ikke dårlig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett så mye på mgp, men jeg holdt på i le meg ihjel da desse folkene på flyet la lyd til flyvertinnens demonstrasjon. :ler:

(Enten en skade av alt for mange reisedøgn, eller så har jeg bare en annen humor enn kg :P)

Skrevet

Jeg synes det var kult, jeg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg synes Nadia gjorde en utrolig god jobb som programleder! Ble faktisk litt stolt! Så jeg er veldig uenig med deg lengre opp her! Og det er utrolig teit at man skal måtte dra til USA for å være bra nok!

Skrevet

Jeg syntes det var veldig bra. Annerledes og friskt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke flau. Så det på BBC og alt virket friskt og profesjonelt.

Teite nordmenn som skal skamme seg og være flaue over Norge/nordmenn hele tiden! Tror dere alt er så mye bedre andre steder? Det eneste som er flaut og pinlig er hvor selvopptatte og selvhatende den norske folkesjelen er. Det skinte heldigvis ikke gjennom i går.

Skrevet (endret)

Pauseinnslaget på finalen var mye bedre enn pauseinnslagene på semifinalen - det var kjedelig - og ja, akkurat den delen syns jeg har vært bedre når andre land har holdt MGP :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Flau? Hvorfor? Synes det var et kult og annerledes innslag, har fått litt nok av de tradisjonelle som alltid skal bygge opp under våre kulturelle røtter (fjord,fjell,bunadskledde jenter osv) Likte godt innslaget.

Gjest Marlo
Skrevet

Syns pauseinnslagene var flotte jeg.

Og jeg ble meget stolt over Norge under finalen - de klarte å hype ned hele "pengeforbruket", da dette var noe Europa var bekymret over etter Russlands finale i fjor. Vi hadde ikke så mye stæsj og "se så mye penger vi kan bruke"-opplegg, og likte derfor VELDIG godt Madcon sin performance blandet med inkluderende dans og opplevelse med resten av Europa.

Skrevet

Ikke flau. Så det på BBC og alt virket friskt og profesjonelt.

Teite nordmenn som skal skamme seg og være flaue over Norge/nordmenn hele tiden! Tror dere alt er så mye bedre andre steder? Det eneste som er flaut og pinlig er hvor selvopptatte og selvhatende den norske folkesjelen er. Det skinte heldigvis ikke gjennom i går.

:klappe::enig:

Ser sendingen i reprise i dag da vi var borte i går kveld og jeg syns det var en flott produksjon. Veldig tight og flott produsert med flinke programledere.

Å se hele Europa og familier i stua danse syns jeg var rørende faktisk. ;)

Gjest Vilma
Skrevet

Jeg synes det var helt knall, mye bedre en hva Russland gjorde i fjor.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg digga madcons flash mob dance! Kuleste jeg har sett på lenge! Snakk om folkefølelse og fellesskap! Mange tusen danser samme dansen på samme tidspunkt! fett!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble også rørt av dansenummeret! Flott produksjon!

Skrevet

Jeg synes det var helt knall, mye bedre en hva Russland gjorde i fjor.

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...