Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg som overanalyserende jente, tror jo det er noe galt. Når jeg ringer kjæresten, og han tilfeldigvis sitter med kompiser er han utrolig mye mer annerledes enn ellers når vi prater i telefonen. Mer kort, ikke like kosete og sier heller ikke "glad i deg" før han legger på. Bare min som er slik?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 HELT normalt, min kjære er også slik, og jeg å. Jeg foretrekker å være alene dersom jeg skal snakke med han, er jeg ikke det så er heller ikke jeg så veldig "kosete"
Plutseliten Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Er i samme båt som deg - men dette er helt normalt. Vi jenter vil gjerne framheve følelsene for kjærestene våre når vi er med venninner, men guttene er mer sky. Er sikkert noen som er likedan mot kjæresten både alene og med venner, men det er vel kanskje fåtall? Det er ikke noe å bry seg om, for det betyr ikke at han føler mindre for deg om han er med dem. Ingen vits å uroe seg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Jeg er jente og er også slik. Jeg er generellt ikke en person som viser mye kos og oppmerksomhet offentlig, og det å si jeg er glad i deg på telefon etc blir på samme måte. Tror aldri jeg i løpet av snart ti år har sakt dette foran andre enn bare ham.
Britt Banditt Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Jeg er også sånn, så tror ikke det bare er en typisk guttegreie.
Gjest -L- Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Det er ikkje akuratt tøft å drive pusesnakk foran kompisene sine
Gjest dalieo Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Jeg forstår ham godt. Jeg er jente og er også sånn.
Gjest ola Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Hehe. Dama mi klager på at jeg også er slik. Grunnen er ganske enkel. Det er ikke så kult å ha besøk av en kompis som bare sitter og jatter og kosesnakker i telenonen med dama si hele tia, når man egentlig skulle spille ps3. Da får man tøffel slengt i tryne ganske kjapt. Betyr ikke at han ikke elsker deg.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 Det er ikkje akuratt tøft å drive pusesnakk foran kompisene sine Hvis du ikke liker måten han snakker til deg på, bør du ta dette opp med ham så han får en sjanse til å rette på holdningen sin overfor deg. Uansett burde han imidlertid av seg selv senset hvordan du liker at han snakker til deg og oppført seg deretter. Kanskje er han uoppmerksom??
Gjest Kaos Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 Jeg er jente, og er også (litt) sånn. Elsker kjæresten min utrolig mye, men hvis jeg er sammen med folk og han f. eks. sier "elsker deg" svarer jeg bare "deg også" eller noe i den duren. Tror det er helt normalt, og ikke noe å bekymre seg over
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 For meg er dette bare privat, handler ikke om at jeg ikke tør å vise mine følelser foran andre eller at jeg ikke tør vedkjenne at jeg elsker ham foran andre. Det er så enkelt at jeg opplever dette som privat og mitt privatliv er ikke noe jeg lett deler med andre. Jeg har det samme med mange andre områder også, jeg snakker feks aldri om mitt seksliv med mine venner eller forteller om krangling mellom meg og partneren min. Jeg deler ikke de private øyeblikkene med andre enn min mann, så det handler ikke bare om det å si "jeg elsker deg" foran andre. Noen er bare mer private av seg enn andre.
Piper Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 Jeg er jente, og jeg ser det som en selvfølgelighet at man snakker på en helt annen måte med kjæresten når man sitter alene enn når man er sammen med andre mennesker. Jeg ville nå ikke likt at mine venner satt og kosesnakket med kjærestene sine, når vi liksom skulle ha litt tid sammen.
Louie Skrevet 28. mai 2010 #16 Skrevet 28. mai 2010 Helt 100 % normalt. Det har heller ingen hensikt å forsøke å gjøre noe med det, tru meg.
<CupCake> Skrevet 28. mai 2010 #17 Skrevet 28. mai 2010 Ta det med ro, går gjennom denne kompis tingen selv med typen.. Nå sier han 'Elsker deg' uansett nå han avslutter en samtale, men når han er med kompiser så ringer han som regel ikke bare for å si natta og sånn som han ofte gjør ellers.. han er også kortere og mindre 'søt'.. Han er sånn når han er rundt kompiser med meg også, litt sånn tøffe seg for kompisene, men det er lite nok til at jeg ikke stresser om det.. sånn til vanlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå