Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare to uker siden, men jeg MÅ få han UT av hodet! Jeg skjønte ingenting, falt ned fra månen, trodde han var mannen i mitt liv. Noe han åpenbart da ikke var, men ..... :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

feilpost

Endret av Pinkyh
Skrevet

Kjenner til følelsen... Er der selv om dagen, selvom det er over 3 måneder siden det ble slutt :/ Var et rent helvete med en gang, men sorgen blir lettere å takle dag for dag. Hjelper å bli vant til tilværelsen uten ham, selvom jeg har dager som er tyngre enn andre. Kjenner også at jeg tenker mindre på ham når jeg jobber og er med venner, så det er når jeg sitter hjemme med henda i fanget at savnet som regel kommer. Så har vel egentlig ingen andre tips enn å ta en dag av gangen og holde på med ting som får tankene over på andre ting. Det er en prosess, men vi kommer oss gjennom det!

Skrevet

Jeg er også der, på en måte. Forelsket i kompis, som det har vært noe mer med, men han ikke følte det samme. Sa i dag at jeg ikke klarte å være bare venn med han. I hvert fall ikke på en stund. Var også tungt. I tillegg mistet jeg min bestemor denne uken. Men jeg også synes det helt klart går best når jeg har noe å gjøre, så jeg passer på å lage avtaler med venner på kveldstid. blir litt tomt med en gang jeg kommer hjem alene og skal legge meg, men det blir lettere og lettere. Kanskje enklest å bare gå rett i seng. Er det for tungt, kan du kanskje ringe noen eller sjekk ut en nettside om noe helt annet. Noe gøy på youtube. Ja, få tankene på noe annet. Dra på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...