Voyage Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Til nå har jeg bare prøvd 3 stk og ingen av dem var noe særlig bra.. Lip Fusion (veldig klissete) en fra Oriflame (syns den var bare som en lipgloss) en fra praha jeg ikke husker hva heter (var bra til å begynne med, men mistet effekten fort) og en fra tax free.. husker ikke hvilket merke Så gi meg et tips eller 3!
Plutseliten Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 City Lips har en veldig bra lip plumper! den bruker jeg, og jeg er strålende fornøyd Koster rundt 300 - så den er ikke billig.. Men kosmetikk generelt er dyrt.
Rosebud Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Too Faced har to stykker som funker veldig bra på meg i alle fall (men det stikker i leppene i noen minutter etter påføring). En hverdagsvariant som finnes i både blank og litt forskjellige farger, og en ekstrem-variant som med fordel kan brukes om natten
Gjest Badabing Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Det er nok temmelig individuelt. Jeg er nemlig helt avhengig av Lipfusion som du synes er dårlig. Jeg synes den er den beste leppepomaden, lipglossen og plumperen i ett, og synes aldri jeg har funnet et produkt jeg har vært mer fornøyd med.
Gjest yojo Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Too faced lip injection er definitivt best! Hvor får man kjøpt den? Har de i butikk?
Rosebud Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 Hvor får man kjøpt den? Har de i butikk? Har i butikk i England, hvis du skal dit med det første. Ellers må du nok på nett, da har de dem både på den norske siden Makeupmekka og på BeautyBay. BB er billigst da, men det er utenlandsk side, om det har noe å si for deg. Makeupmekka har jo den fordelen at du får varene fort. Finnes sikkert flere steder også, men disse jeg vet om i farten
Rosenrød Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 De har dem på tilbud på allcosmeticswholesale akkurat nå, mener jeg:-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #12 Skrevet 29. mai 2010 Lipplumpere fungerer ikke. Man kan ikke påføre leppene noe utenfra og tro at de skal vokse innenfra. Skal du ha større lepper, gå for Juvederm, Restylane eller andre typer fillere.
Rosenrød Skrevet 29. mai 2010 #13 Skrevet 29. mai 2010 Lip plumpere FUNKER, men bare for kort tid. Skal effekten vare, må de påføres hele tiden, noe ikke jeg gidder i hvert fall. Men for en kveld av og til, funker det som bare det!
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #14 Skrevet 29. mai 2010 Lipplumpere fungerer ikke. Man kan ikke påføre leppene noe utenfra og tro at de skal vokse innenfra. Skal du ha større lepper, gå for Juvederm, Restylane eller andre typer fillere. Lip plumbere stimulerer blodtilførselen. Mer blod, større lepper. Så lærte du noe idag og.
Gjest Eurodice Skrevet 29. mai 2010 #15 Skrevet 29. mai 2010 Det er nok temmelig individuelt. Jeg er nemlig helt avhengig av Lipfusion som du synes er dårlig. Jeg synes den er den beste leppepomaden, lipglossen og plumperen i ett, og synes aldri jeg har funnet et produkt jeg har vært mer fornøyd med. Jeg har ikke prøvd all verdens merker, men Lip fusion synes jeg også er fabelaktig.
Gjest Raggy Skrevet 29. mai 2010 #16 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har testet flere lip plumpere men synses ingen funke, det bare svir... Dermarolleren derimot gir meg fyldige røde lepper, genialt! Leppene hovner opp pga nålene og leppene er sånn hver dag så lenge jeg bruker rolleren på kvelden.
Gjest yojo Skrevet 1. juni 2010 #17 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har ikke prøvd all verdens merker, men Lip fusion synes jeg også er fabelaktig. Jeg også synes den er bra, og har bruker den mye. Men nå tenkte jeg å prøve en av de som blir foreslått her, kanskje jeg går glipp av noe Kan være enig i at Lip Fusion er litt seig, men den er fin på og varer lenge!
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #18 Skrevet 9. juni 2010 Too faced lip injection er definitivt best! Det er den som kommer i den lille krukken? jeg synes ikke den virker i det hele tatt jeg! Hvordan bruker dere den?
Rosenrød Skrevet 9. juni 2010 #19 Skrevet 9. juni 2010 Den kommer ikke i en liten krukke, men i en lipglosslignende ting.
Aerius Skrevet 9. juni 2010 #20 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har prøvd Too faced lip injection og Too faced extreme lip injection, og ja, riktignok stakk det i leppene de første gangene, men jeg ser faktisk ingen forskjell, og så fort det har gått ti minutter og jeg har drukket litt eller spist litt, så er jo alt borte fra leppene, og ganske klissete var de også, så jeg gav opp hele prosjektet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå