Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blondt, langt hår. Det er stripet og bleket i hytt og gevær, men i veldig god stand, faktisk. Håret er ikke slitt og ikke særlig tørt heller. Jeg lurer på hvilken shampo og balsam jeg bør kjøpe. Jeg vil bestille snarest og har ikke mulighet til å prate med frisør. Jeg vil ha en shampo og balsam som retter ut håret, gir fukt og volum, og som kanskje er spesielt for blondt hår.. Fra før av har jeg sølvshampo, så trenger ikke noe lignende. Tips?? :) Tenker litt på joicos K-pak, redkens All Soft, Extreme, KMS Flat Out eller lignende. Har fra før prøvd Tigis Dumb Blonde, Redkens Extreme og Blonde Glam.. Ja, er vel disse jeg har vært fornøyd med, men har lyst på endring :)

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bumper litt ;-)

Skrevet

Hei! Jeg har hatt KMS Flat Out lenge og er superfornøyd. Jeg har hår til haken, mørk blondt med fall. Aldri farget, så vet ikke hvordan den er i forhold til farget hår. Har heller ikke brukt så mange forskjellige sjampomerker, men denne er veldig god. Har det siste året grodd ut nytt hår, og sjampoen har absolutt holdt håret i god stand - ikke ødelagt noe. :)

Skrevet

Og, må legge til, den lukter kjempegodt! :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Joico K-pack er ihvertfall beregnet på litt småherpa hår, og dette er noe bleket hår vanligvis er, uansett hva man selv måtte mene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...