Gjest Embla s Skrevet 21. september 2003 #21 Skrevet 21. september 2003 Hvordan i all verden skal jeg gjette at du er gutt og hvilken alder du har? Og her handlet det jo om en som ble 30... og Absurd teater
Gjest Madam Felle Skrevet 21. september 2003 #22 Skrevet 21. september 2003 gi henne en brukbar dildo' date=' å gå ut å finn deg en elskerinne..[/quote'] Du julius du julius du må få med deg om det er en kvinne eller mann som skriver inn Noen har bitt deg hardt i rompen en eller annen gang stakkars deg
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #23 Skrevet 22. september 2003 Mann: et eller annet som har med hobbyer/ interesser å gjøre. Kvinne: noe romantisk, et smykke e.l. Sexleketøy er vel og bra det. Men personlig syns ikke det egner seg som bursdagsgave, det blir for barnslig for meg. Jeg ville i så fall gjemt det til senere, som en ekstra overraskelse. La Flaca
Lillemy144 Skrevet 22. september 2003 #24 Skrevet 22. september 2003 Hvordan i all verden skal jeg gjette at du er gutt og hvilken alder du har? Og her handlet det jo om en som ble 30... Gutt my ass! er så mye jente som det går ann å bli! Makan! er veldig mye rundt guttevennene mine, det er alt!
Gjest Madam Felle Skrevet 22. september 2003 #25 Skrevet 22. september 2003 kondomer er jo det beste man kan gi en gutt på min alder, da! er jo ikke 30, så jeg vet jo ikke hva 30-åringer vil ha, og bryr meg heller ikke! Jeg er bekymret for at en 14 åring er inne på disse sidene, beklager, men jeg synes ikke det passer seg for en på 14 år. Kanksje jeg er naiv, men alvorlig talt, hva er det folk ikke diskuterer her inne?
Snurre Skrevet 22. september 2003 #26 Skrevet 22. september 2003 Hva med noen kuule naken bilder som du tar hos en fotograf ? :oops:
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2003 #27 Skrevet 22. september 2003 Jeg er bekymret for at en 14 åring er inne på disse sidene, beklager, men jeg synes ikke det passer seg for en på 14 år. Kanksje jeg er naiv, men alvorlig talt, hva er det folk ikke diskuterer her inne? Hehe, du er naiiiv!!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #28 Skrevet 30. april 2010 Sitter og sliter med det samme akkurat nå. Kjæresten min har bursdag i morgen og jeg har ENDA ikke funnet noe. Nå tenker jeg på kjøpe massasjeolje (og en lapp på med "full body massage, whenever you want " eller noe i den duren. ingenting slår å fysisk få ham til å føle seg avslappet og elsket.), en liten champagneflaske og noe mer, tresmykke kanskje, det liker han. Selvfølgelig et kort der du skriver alt han betyr for deg. Kjæresten min skrev kort til meg både til jul og bursdag, og jeg smeltet helt, siden det er lettere å beskrive følelser på et kort enn bare ved snakking (spesielt for gutter, kanskje). Pluss, da har han noe å lese på hvis han føler seg nede og du ikke er der. Lag en god middag til ham og lag et fint kort der du skriver søte ting dere vanligvis ikke sier. Det slår helt sikkert an! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå