Gå til innhold

Gave til kjæresten

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger hjelp fra noen som har litt bedre fantasi enn meg.

Kjæresten min har bursdag (30+)neste helg, og jeg vet ikke hva jag skal kjøpe. Tenkte på noe som kan sette en ekstra piff på sexlivet... Har vært en tur på kondomeriet, men ble ikke noe klokere.

Vi er begge åpne for det meste, bare fantasien som stopper....

Hvis noen kan komme med forslag er jeg veldig takknemlig

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er begge åpne for det meste, bare fantasien som stopper....

Da vil jeg foreslå at du gir han en trekant-opplevelse med å ta med ei jente til. Det er neppe noe som en mann innerst inne ønsker seg mer enn det, selv om han neppe vil innrømme det, før han har fått forståelsen av at du har "godkjent" det.

Du vil sikkert få forslag og tips om mange ulike gaver, men de vil alltid bli "B-gaver" i forhold til mitt forslag.

Lykke til!

Skrevet
Du vil sikkert få forslag og tips om mange ulike gaver, men de vil alltid bli "B-gaver" i forhold til mitt forslag.

Ikke hvis din gave ender med å ødelegge et forhold....

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle gjerne visst hva "åpen for det meste" betyr.

Det ville ikke være av veien å vite litt om hva dere har /har prøvd fra før heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke hvis din gave ender med å ødelegge et forhold....

Et forhold der paret er trygge på hverandre, glad i hverandre, har aldri blitt ødelagt av en trekantopplevelse. Det er jo ikke meningen at trekanter skal gjøres til en livsstil.

De forhold som ødelegges av en trekant, er forhold som egentlig er ødelagt fra før, men hvor man liksom skal prøve noe nytt som en siste utvei. Det går gærnt.

Skrevet

Et forhold der paret er trygge på hverandre, glad i hverandre, har aldri blitt ødelagt av en trekantopplevelse. Det er jo ikke meningen at trekanter skal gjøres til en livsstil.

De forhold som ødelegges av en trekant, er forhold som egentlig er ødelagt fra før, men hvor man liksom skal prøve noe nytt som en siste utvei. Det går gærnt.

Enig med deg. men mange finner ikke ut slike uheldige sider ved seg selv før en slik opplevelse er unnagjort. Anyway; dette var en avsporing.

Skrevet

Da vil jeg foreslå at du gir han en trekant-opplevelse med å ta med ei jente til. Det er neppe noe som en mann innerst inne ønsker seg mer enn det, selv om han neppe vil innrømme det, før han har fått forståelsen av at du har "godkjent" det.

Lykke til!

Selv om mange menn (og kvinner) kan ha fantasier om dette, er det ikke gitt at han nødvendigvis vil prøve det ut på ordentlig.. Et ordtak sier at man ikke skal gi bort dyr i presang, kanskje det gjelder mennesker og :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Man gir bort en "setting", der det deltar en tredje person, helt frivillig. Man gir ikke bort et menneske, det er paret selv, sammen, som først og fremst skal glede seg over opplevelsen.

Skrevet
Man gir bort en "setting", der det deltar en tredje person, helt frivillig. Man gir ikke bort et menneske, det er paret selv, sammen,  som først og fremst skal glede seg over opplevelsen.

Jada, skjønner jo det :wink: Men det jeg prøvde å si, er at hvis det skal være en bursdagspresang, som i en overraskelse, så syns jeg det er en dårlig idè, det er litt for spesielt..

Men - gave ideèr: Du kan jo overraske ham med deilig mat, deg selv i noe syndig og nyinnkjøpt massasjeolje, håndjern eller hva du tenker han kan like? Hvis det skal være noe seksuelt, mener jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil gjerne gi han en trekantopplevelse jeg, men hvor skal jeg finne ei jente/dame som blir med på dette? Alle mine venninner er gift/sambo...

Skrevet
Vil gjerne gi han en trekantopplevelse jeg, men hvor skal jeg finne ei jente/dame som blir med på dette? Alle mine venninner er gift/sambo...

Diverse blader har annonser. Ligger sikkert også annonser på spray.no osv.

Skrevet

gi henne en brukbar dildo, å gå ut å finn deg en elskerinne..

Skrevet

Du kan kjøpe et sånn amatør bondage-sett. Med håndjern og liknende. Pleier å bli godt motatt, bare det ikke blir for avansert første gangen :wink:

Skrevet

nå kommer det jo an på hvilket kjønn typen din er, en mann vil sikkert sette pris på kondomer :blunke:

i mens en kvinne vil nok heller ha sjokolade og klær...

GOOD LUCK!

Skrevet

KONDOMER??????

For en ufattelig døll og usexy gave. :fy:

Skrevet
KONDOMER??????

For en ufattelig døll og usexy gave. :fy:

Ja. Da kan du like godt gi ham boken "revisorens 100 beste revisor tips" eller et Jiff moppe sett!!

Skrevet

kondomer er jo det beste man kan gi en gutt på min alder, da!

er jo ikke 30, så jeg vet jo ikke hva 30-åringer vil ha, og bryr meg heller ikke!

Skrevet
kondomer er jo det beste man kan gi en gutt på min alder, da!

er jo ikke 30, så jeg vet jo ikke hva 30-åringer vil ha, og bryr meg heller ikke!

Hvordan i all verden skal jeg gjette at du er gutt og hvilken alder du har? Og her handlet det jo om en som ble 30...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Vil gjerne gi han en trekantopplevelse jeg' date=' men hvor skal jeg finne ei jente/dame som blir med på dette? Alle mine venninner er gift/sambo...[/quote']

Du bør vel først og fremst finne ut om han vil ha en trekantopplevelse. Selv om mange drømmer om det er det ikke dermed sagt at de ønsker å oppleve det.

Kanskje han har mer enn nok med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...