Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Er ganske høy, 1.80. og føler ofte at veldig mange av klærne på vero moda,gina tricot, only og de typise jentebutikkene er veldig korte, eller så sitter de ikke fint! Tenker da spesielk på gensre og topper og slikt.. Noen som har noen ideer om hvilke butikker der de selger klær som har litt lengre modell?
ninuska_ Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Jeg sliter med dette selv. Jeg føler alle gensere og topper enten er så korte at det ser teit ut på meg eller at er de feil proporsjonale i forhold til kroppen min. Jeg vet ikke om noen andre butikker som selger klær med lengre modeller, men alle de ovennevnte butikkene selger lange modeller i både topper og gensere. Det er kanskje ikke alltid de man skulle ønske, men jeg har funnet mye fint som har vært for langt til mine venninner f.eks. Det avhenger nok av modellen
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Jeg sliter med dette selv. Jeg føler alle gensere og topper enten er så korte at det ser teit ut på meg eller at er de feil proporsjonale i forhold til kroppen min. Jeg vet ikke om noen andre butikker som selger klær med lengre modeller, men alle de ovennevnte butikkene selger lange modeller i både topper og gensere. Ja finner jo selvsagt endel lange modeller på de butikkene jeg nevnte, men finner også veldig masse som er fort kort! Føler også som du sier at veldig mye blir feil proporsjonale i forhold til kroppen! Det skal ikke være enkelt.. :gjeiper:
nettengel Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Er ganske høy, 1.80. og føler ofte at veldig mange av klærne på vero moda,gina tricot, only og de typise jentebutikkene er veldig korte, eller så sitter de ikke fint! Tenker da spesielk på gensre og topper og slikt.. Noen som har noen ideer om hvilke butikker der de selger klær som har litt lengre modell? Du kan ta en titt her http://www.longtallsally.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå