lille katt Skrevet 27. mai 2010 #1 Del Skrevet 27. mai 2010 Kjøpte en racerback-BH på H&M i går, og nå skjønner jeg ikke hvordan jeg overlevde før . Jeg har litt nedsvingte skuldre og har bestandig gått rundt og rettet på nedsegne BH-stropper. Den på H&M har lite padding og relativt tynn cup, og det er litt sånn på grensen til at nipplene synes gjennom når jeg fryser . Kan noen anbefale andre butikker som har slike BHer med litt tykkere padding (men ikke push-up/gele)? Jeg har enkle pupper og kan godt bruke rimelige BHer, trenger ikke dyre spesialBHer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 27. mai 2010 ..evt. finnes det noe man kan putte inni BHer som er litt for tynne slik at nipplene ikke synes ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mai 2010 ..evt. finnes det noe man kan putte inni BHer som er litt for tynne slik at nipplene ikke synes ? Dytter litt på akkurat dette spørsmålet . Var ikke så mye å hente på hovedinnlegget, men det hadde vært til stor hjelp å få svar på nr. 2 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 30. mai 2010 #4 Del Skrevet 30. mai 2010 Hva er en racerback-BH? Er det en sånn med stropper i kryss, eventuelt med litt ekstra stoff på ryggen og åpning foran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 30. mai 2010 #5 Del Skrevet 30. mai 2010 det er en på cubus, husker ikke hva den heter, som jeg elsker og finnes i mange farger, svart, hvit, rosa, grå osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. mai 2010 #6 Del Skrevet 30. mai 2010 Ikke gjem brystvortene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
postit Skrevet 30. mai 2010 #7 Del Skrevet 30. mai 2010 på lindex finnes det tshirtbh som er i racerback modellen (sort og hvit). Med vatteringen uten de ekstra innleggene som push up bhene har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 30. mai 2010 Hva er en racerback-BH? Er det en sånn med stropper i kryss, eventuelt med litt ekstra stoff på ryggen og åpning foran? Jepp . En sånn, for eksempel. Til dere andre, takk for svar! *løper innom Lindex og cubus neste gang jeg er på shopping* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 30. mai 2010 #9 Del Skrevet 30. mai 2010 Da skjønner jeg. Da kan vel en vanlig BH med avtagbare stropper gjøre samme nytten også, da. For da kan du sette stroppene i kryss bak. Har gjort det selv en del ganger, og det er vanvittig behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 30. mai 2010 Da skjønner jeg. Da kan vel en vanlig BH med avtagbare stropper gjøre samme nytten også, da. For da kan du sette stroppene i kryss bak. Har gjort det selv en del ganger, og det er vanvittig behagelig. Det var lurt, det har jeg faktisk aldri tenkt på. Så forresten en dippedutt i en butikk som man kunne feste bak på stroppene for å holde dem tettere sammen. Det har sikkert også en anti-skli-effekt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 30. mai 2010 #11 Del Skrevet 30. mai 2010 Det var lurt, det har jeg faktisk aldri tenkt på. Så forresten en dippedutt i en butikk som man kunne feste bak på stroppene for å holde dem tettere sammen. Det har sikkert også en anti-skli-effekt . Det har det. Du kan bruke en vanlig strikk eller tråd også, men det beste er selvsagt at du bruker noe som er beregnet på å gå i kryss bak, slik at BH'en sitter riktig ellers også. Ellers så synes jeg selv av det er veldig greit å ha BH'er som jeg kan sette i kryss bak dersom det skulle være nødvendig, og i tillegg er det ganske behagelig. Gjør at BH'en sitter bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 31. mai 2010 #12 Del Skrevet 31. mai 2010 Man får også kjøpt sånne dingser til å træ stroppene innpå, og som drar stroppene på vanlige bh-er sammen. Jeg kjøpte mine på M&S i England, men tipper det er greit å få tak i på f.eks. eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 31. mai 2010 gohege og postit - nå har jeg sett på både Lindex og Cubus, men der fant jeg bare sånne fleksi-bher som man kan variere (blant annet ved å sette stroppene i kryss bak), ingen som var bare racerback . *Joyce* - jeg så sånne på Lindex også . Men over til spørsmål nr. 2, nå når jeg faktisk har endt opp med to racerbackere fra H&M (som forøvrig er kjempegode!) som ikke har vattert cup, hva kan man putte inni for å skuffe f.eks. brutal mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2010 #14 Del Skrevet 31. mai 2010 Er ikke bare denne mannen som ikke liker utviklingen i tråden her... Vi er mange tusener, ja rett og slett millioner, menn som ikke liker utviklingen i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 31. mai 2010 #15 Del Skrevet 31. mai 2010 gohege og postit - nå har jeg sett på både Lindex og Cubus, men der fant jeg bare sånne fleksi-bher som man kan variere (blant annet ved å sette stroppene i kryss bak), ingen som var bare racerback . *Joyce* - jeg så sånne på Lindex også . Men over til spørsmål nr. 2, nå når jeg faktisk har endt opp med to racerbackere fra H&M (som forøvrig er kjempegode!) som ikke har vattert cup, hva kan man putte inni for å skuffe f.eks. brutal mann? Du får jo kjøpt nippelskjulere. Eller så har man alltids sånne innlegg som ofte finnes i trekantbikinier. De kan sikkert også gjøre nytten. Kan i grunnen ikke hjelpe noe særlig med akkurat det det, for selv bruker jeg utelukkende godt polstrede BH'er. Liker ikke at niplene synes gjennom. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 31. mai 2010 #16 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Er ikke bare denne mannen som ikke liker utviklingen i tråden her... Vi er mange tusener, ja rett og slett millioner, menn som ikke liker utviklingen i denne tråden. Så så... Ikke noe å ta så mye på vei for det, vel? Da blir jo desto mer overlatt til fantasiene. Endret 31. mai 2010 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2010 #17 Del Skrevet 31. mai 2010 Så så... Ikke noe å ta så mye på vei for det, vel? Da blir jo desto mer overlatt til fantasiene. Jo... Men... Det er lite som gleder mer, og trigger fantasien mer, enn brystvorter som strutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 31. mai 2010 #18 Del Skrevet 31. mai 2010 Jo... Men... Det er lite som gleder mer, og trigger fantasien mer, enn brystvorter som strutter! Hehe! Men da får du heller fantasere om hva som befinner seg under der som du ikke kan se... Personlig så foretrekker jeg heller godt polstrede BH'er som gir meg fin kløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 1. juni 2010 SmallTalk - vet du hvor man kan få tak i "nippelskjulere"? Sorry, brutal mann, men jeg foretrekker også polstrede BHer med innebygd nippelskjuleeffekt. Men akkurat de racerbackene MÅTTE jeg bare ha, for de satt som støpt, og så tenkte jeg at jeg fikk løse det problemet siden. Og her sitter jeg, og prøver å løse det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2010 #20 Del Skrevet 1. juni 2010 Måtte problemet blir for evig uløst Synes, seriøst, at damer burde være stoltere av sin attributter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå