Shopoholiker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Heihei Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å anbefale hud renseserier? Jeg har veldig kombinasjons hud, blir veldig fet (ser våt ut i ansiktet) utover dagen, men blir lett tørr av feile produkter. Har også en del urenheter. Er 20 år, og nå orker jeg ikke å prøve og feile på flere produkter. Er så lei av huden min! Har ikke ekstremt uren hud, men nok til at det virkelig plager meg. Jeg vet at hvis jeg drar til et apotek eller hudsalong eller whatever, så sier de bare det jeg vil høre, sånn at jeg kjøper. Er så lei av dette nå. Er det noen med samme hudtype som har funnet noe som virker? Håper virkelig noen svarer meg
Lilandry Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Huden min er ganske lik din. Jeg har nå for en 5 uker siden begynt med serien Oenothera, jeg er så utrolig fornøyd med den serien! Anbefaler deg å teste ut noe der. Før har jeg prøvd både Decleòr, MD Formulations, Dermalogica m.m., men denne denne serien har virkelig gjort resultater! For å lese mer om produktene, kan du gå inn på Krem Fresh eller Oenothera. Der kan du også bestille. Vil du lese mer om hva jeg synst om produktene og hva jeg bruker, så ta en titt på bloggen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå