Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Hei:) Jeg har de 4 øverste rutene på magen syntes sånn passe bra. Men, har jeg et lite pølse lag med fett ved navlen og litt nedenfor. Så jeg lurer på, hvordan fjerner jeg denne "pølsa"? Noen jeg bør spise? Trene på en spesiell måte? Ikke spise noe?
rosaprosa Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Du bør ihvertfall ikke spise NOEN! Men NOE er en helt annen sak hehe:=)
olma Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 dette er vel helt vanlig, hvis det plager deg veldig mye bør du kanskje trene litt ekstra styrke og stramme opp litt.. men å ha litt fett på magen er vel noe nesten alle har!?
Kamikatze Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Og hvis du spiser noen likevel, så husk: Det er ikke pølsa du blir feit av, men sausen...
Kråkesaks Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Og hvis du spiser noen likevel, så husk: Det er ikke pølsa du blir feit av, men sausen...
The Kitten Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Og hvis du spiser noen likevel, så husk: Det er ikke pølsa du blir feit av, men sausen...
Chanel.No5 Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 For å miste fett har man to hovedvalg: Øk energiforbruket (ved trening), eller senk energi-inntaket (spis mindre). Best effekt gir en kombinasjon av dette.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 Om du vil spise noen, så bør du ta noen som ikke er så store... :gjeiper:
lystige Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Om du vil spise noen, så bør du ta noen som ikke er så store... :gjeiper: Nei det er jo bare feigt, man skal aldri spise noen som er mindre enn en selv..
Wiggins Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Nei det er jo bare feigt, man skal aldri spise noen som er mindre enn en selv.. Jeg så en gang en plakat der konklusjonen var "Du skal ikke være slem mot de som er større enn deg". Det usagte var "fordi da kan det gå deg ille". De som er mindre og svakere enn deg selv derimot kan du rimelig trygt herje med, og muligens spise. "Spis eller bli spist, sånn har det alltid vært", var det ikke noe slikt bestemor skogmus sa da hun var på besøk hos Morten? [Hakkebakkeskogen]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå