Gå til innhold

silikon i brystene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har vart hos colosseumklinikken i stavanger for en konsultasjon. Har tenkt a forstorre brystene til hosten fordi jeg ikke en gang har en A-storrelse. Jeg er 33 ar og har to barn og det blir ikke flere.

Jeg lurer pa om noen har vart eller skal pa denne klinikken og hvordan det var.

Legen er ikke norsk men virket grei, men jeg ville fole meg tryggere hvis noen andre kunne fortelle meg hvordan det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei du! Vurderer selv å få innlakt proteser i brystene mine, og har av den grunn undersøkt MYE rundt silicon, klinikker, metoder osv. Har også vært i kontakt med flere som har gjennomført en slik operasjon.

Colosseumklinikkene i Oslo og Stavanger er de klinikkene i norge som gjør flest inngrep ogdet er jo possitivt. Har også hørt mye skryt av legene og personalet på klinikken i stavanger. De fleste som har blitt opperert der sier at de ble tatt godt vare på og at oppfølgingen var bra. Håper dette var til litt hjelp=) Lykke til med opperasjonen, du får stikke innom å fortelle om du ble fornøy (noe du helt sikkert blir) etter inngrepet da.

SOOOR klem fra Liz (o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei og takk for at du svarte pa innlegget mitt. Jeg har og lest masse pa nettet om brystforstorrelse, sarlig implantinfo.com

Der er det masse a lese om erfaringer og mange bilder.

Jeg tror og at collosseumklinikken er ganske flinke. Jeg folte bare at jeg fikk litt darlig tid nar jeg var der og at jeg ikke fikk spurt om alt jeg ville feks hvilken storrelse jeg burde ha. Han sa ca 250 men hvor stort blir det, det klarer jeg ikke helt a forestille meg. Men jeg far kanskje bare ga tilbake en gang til sa jeg er helt sikker pa alt for jeg far time til operasjon.

Ellers er det jo litt rart a tenke pa at jeg skal ha en operasjon, men jeg er sa lei av a ha sa sma bryster sa jeg kommer bare til a gjore det.

Haper det gar bra med deg, og at du forteller litt om hvordan det gar.

Klem fra aase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du skal kunne få prøve med forskjellige proteser inni bh'n slik at du får en viss peiling på hvordan det vil bli.

Jo mer jeg kikket på bilder av andre på nettet, jo mer usikker ble jeg, for 250 på én jente så ut som en helt annen str på en annen jente med 250!

Vi landet på en str på konsultasjonen, men jeg hadde mulighet til å drøfte dette på operasjonsdagen også. Kroppsbygningen, høyde og vekt har jo mye og si.

Lykke til icon_smile.gif

Lyeta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...