Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg hadde en slags one night stand med ei dame rett før i fjor sommer. Ho var gift, og mor til tre barn. Vi snakket en del om det her, fordi ho var nesten litt forbauset over at ho ikke følte noe anger. Det føltes nesten rett, sa hun. Etter denne dagen så begynte tekstmeldinger, msn, og flere te treff. Gjerne hos meg. Og etterhvert, ble te besøkene "te besøk". Sexen var hinsides bra. Kjemien var hinsides bra. Alt var bare så bra. Praten, humoren. Alt! aldri opplevd noe slikt før!!! Ho syns det samme som meg. Mannen hennes har et felles barn ilag. Han er to år. De to andre er 10 og 11 år gamle. Etter mye prat, ble jeg kjent med at mannen ikke var noe særlig grei mot ungene hennes. Og mot henne. Han var utrolig verbal i sin kjeftbruk, og han ble sinna for ingenting. Det bilde jeg også fikk var at han var utrolig egosentrisk. Han bidro ikke med en dritt hjemme nesten. Bare spillte spill, eller sov. Iallefall... hun flyttet ut av huset sitt, og fant en liten leilighet. Det var en midlertidig løsning, og hun skjønte at dette ikke gikk ann. Nå har ho flyttet tilbake, fordi hun mener han fortjener en ny sjanse. Jeg, har prøvd å vært så objektiv som overhode mulig, og sagt til ho at han faktisk fortjener en ny sjanse. Alle fortjener en ny sjanse... likevel.. jeg har blitt så sinnsykt forelsket i den her dama. Og jeg har rett og slett fysisk vondt i meg, over at jeg må nå holde meg mer på avstand. Jeg tenker mye på hva som skjer hjemme hos dem. Om de driver å knuller, osv.. Skikkelig knust er jeg.. Det er nesten som om ho er utro mot meg, selv om det høres rart ut. Jeg vet ikke en gang hva jeg ønsker ut av dette innlegge. Vet bare at jeg holder på å bli gal. Jeg er kvalm, jeg er irritert eller i dårlig humør, jeg har skikkelig nervøs mage, og er fullstendig utmattet. Noen som kan si noe vettugt til meg??!!
Gjest Bianca26 Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Jeg hadde en slags one night stand med ei dame rett før i fjor sommer. Ho var gift, og mor til tre barn. Vi snakket en del om det her, fordi ho var nesten litt forbauset over at ho ikke følte noe anger. Det føltes nesten rett, sa hun. Etter denne dagen så begynte tekstmeldinger, msn, og flere te treff. Gjerne hos meg. Og etterhvert, ble te besøkene "te besøk". Sexen var hinsides bra. Kjemien var hinsides bra. Alt var bare så bra. Praten, humoren. Alt! aldri opplevd noe slikt før!!! Ho syns det samme som meg. Mannen hennes har et felles barn ilag. Han er to år. De to andre er 10 og 11 år gamle. Etter mye prat, ble jeg kjent med at mannen ikke var noe særlig grei mot ungene hennes. Og mot henne. Han var utrolig verbal i sin kjeftbruk, og han ble sinna for ingenting. Det bilde jeg også fikk var at han var utrolig egosentrisk. Han bidro ikke med en dritt hjemme nesten. Bare spillte spill, eller sov. Iallefall... hun flyttet ut av huset sitt, og fant en liten leilighet. Det var en midlertidig løsning, og hun skjønte at dette ikke gikk ann. Nå har ho flyttet tilbake, fordi hun mener han fortjener en ny sjanse. Jeg, har prøvd å vært så objektiv som overhode mulig, og sagt til ho at han faktisk fortjener en ny sjanse. Alle fortjener en ny sjanse... likevel.. jeg har blitt så sinnsykt forelsket i den her dama. Og jeg har rett og slett fysisk vondt i meg, over at jeg må nå holde meg mer på avstand. Jeg tenker mye på hva som skjer hjemme hos dem. Om de driver å knuller, osv.. Skikkelig knust er jeg.. Det er nesten som om ho er utro mot meg, selv om det høres rart ut. Jeg vet ikke en gang hva jeg ønsker ut av dette innlegge. Vet bare at jeg holder på å bli gal. Jeg er kvalm, jeg er irritert eller i dårlig humør, jeg har skikkelig nervøs mage, og er fullstendig utmattet. Noen som kan si noe vettugt til meg??!! Life sucks!
Gjest MikeWaters Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Life sucks! And then you die. Har ikke noe vettugt å komme med jeg heller, leker du med ild, blir du ofte brent.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Ja et ordtak sier "det det er røyk, er det brann", og det tolkes ofte med at den som sier det er skyld i brannen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 glemte å si at jeg er skikkelig suicidal!!! Neida... tuller bare... vet det ikke er noe vettugt svar å få egentlig til en slik håpløs tema som jeg selv har stelt i stand... Uansett, takker for svar!!! godt å vite at jeg får delt min elendighet med noen..
Bringebærjenta Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Jeg synes det er bra av deg å oppmuntre henne til å gi det en ny sjangse, og ikke bare slå deg vrang. Voksent gjort. Men om denne mannen er så ille som hun sier så klarer hun neppe å bli hos han.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 ja han er ille, og vi begge er spent på om han vil skjerpe seg. Ho har så smått begynt å stille noen krav, og tvingt han i prat. han er veldig manipulerende, og ho blir veldig revet av det. Men faktisk så e æ veldig stolt av ho fortiden, for ho e streng med han. Desverre har ikke det hjulpet så mye til nå. Han må forstå alvoret i hele driten, men det virker som at han bare flykter i fra virkligheta å graver seg ned i spill og dop. Ja.. syns æ e irriterende voksen! Flirer litt.. det er jo litt som å skyte seg selv i foten. Men syns alt blir anderledes når det er snakk om barn. Barn går bestandig først i mine øyne!
Gjest -L- Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 (endret) Eg er faktisk uenig i den. Dersom hun flyttet fra han og de hadde en "pause" så syntes eg at du stilte på lik linje som han. Hvorfor skal han få noe mer sjangse enn deg, han hadde sin sjangse når de var sammen, men behandlet hun dårlig. Dog eg syntes det er uetisk å stå i med kona hans før de isåfall hadde en pause. Er det en ting eg ønsker eg gjorde annerledes i mitt liv så var det at eg ikkje backet off damen som fikk det til å krible skikkelig i magen. Endret 27. mai 2010 av -L-
Gjest hogwash Skrevet 27. mai 2010 #9 Skrevet 27. mai 2010 ja han er ille, og vi begge er spent på om han vil skjerpe seg. Ho har så smått begynt å stille noen krav, og tvingt han i prat. han er veldig manipulerende, og ho blir veldig revet av det. Men faktisk så e æ veldig stolt av ho fortiden, for ho e streng med han. Desverre har ikke det hjulpet så mye til nå. Du må huske at du kun har hørt en side av saken da... Skal ikke se bort fra at hun har overdrevet hans negative sider for å fremheve seg selv i dine øyne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #10 Skrevet 27. mai 2010 takk L og Hogwash! Nei. Det høres kanskje naivt ut, men ho er dønn ærlig. Og jeg har også overhørt hvordan han prater til ho. Ho har fortalt meg mye mer enn det jeg legger ut her. mer enn det ho selv er konfertabelt med. Men selvfølgelig, bestandig to sider av saken! Men.. det irriterer meg at du har rett L. Har jeg kanskje mistet "the one"? det er jo han som har kuket til hele forholdet, og ser ikke ut som han gjør noe med det heller. Det er jo han som graver sin egen grav. Det problematiske i det hele, er jo at de er gift. Og har et barn sammens. Hun er forresten 10 år eldre enn meg, og jeg er 25. Det er en viktig detalj som jeg har glemt å nevne.
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mai 2010 #11 Skrevet 27. mai 2010 Så vanskelig, og for en kjedelig situasjon for deg å havne i! Det kan jo være mange grunner til at hun flyttet tilbake, eller flyttet hun utelatende for å gi han en sjangse? Jeg synes du høres så moden og fin ut, det er ikke mange som hadde gjort det du gjør! Det er kanskje ikke en gang sikkert at hun fortjener deg? Jeg kan forstå at man noen ganger gir noen en sjangse, kanskje fordi de har barn sammen, kanskje fordi hun ikke flyttet og sa at "det er slutt", men heller sa at hun flyttet fordi han ikke var sånn eller sånn, eller gjorde sånn eller sånn... Det er mulig at hun er feig, at hun ikke riktig vet hva hun vil? Men da skulle hun kanskje ikke flyttet tilbake, jeg vet ikke, men det kan være sammensatte grunner til det valget hun tok? En venninne av meg f eks flyttet tilbake til huset og sendte mannen avgårde Som noen sa over her, det kan jo være at hun har overdrevet hans dårlige sider, men jeg skjønner ikke helt hvorfor hun skulle det bare for å fremheve seg selv? Samtidig er det jo alltid to sider av en sak... Jeg tenker på deg nå og egentlig så er det jo så galt det dere har gjort, hva skal til for at hun ikke føler anger eller noe? For meg høres ikke det helt bra ut! Håper det ordner seg til det beste for alle sammen
Gjest G22 Skrevet 27. mai 2010 #12 Skrevet 27. mai 2010 Litt bjarne betjent får som fortjent karma dette. Tenk vist det var dama/kona di som drev å rota med en annen mann? Du merker jo selv hvor sjalu du blir nå som hun gir mannen sin en ny sjangse? Alle gjør feil, men det er når vi innser det og tar et oppgjør med oss selv at vi hever oss over feiltagelsen.. Finn deg en singel dame..Det finnes ikke en eneste "The One" men flere. Ellers kan du jo heller vente på at hun går fra mannen sin. Vist forholdet er så dårlig som hun framlegger det så vil rettferdigheten kansje seire til slutt? Utroskap sårer så mange..ikke vær en som bidrar til dette onde .. Du virker som en bra mann, bruk det! Lykke til
Gjest -L- Skrevet 27. mai 2010 #13 Skrevet 27. mai 2010 (endret) takk L og Hogwash! Nei. Det høres kanskje naivt ut, men ho er dønn ærlig. Og jeg har også overhørt hvordan han prater til ho. Ho har fortalt meg mye mer enn det jeg legger ut her. mer enn det ho selv er konfertabelt med. Men selvfølgelig, bestandig to sider av saken! Men.. det irriterer meg at du har rett L. Har jeg kanskje mistet "the one"? det er jo han som har kuket til hele forholdet, og ser ikke ut som han gjør noe med det heller. Det er jo han som graver sin egen grav. Det problematiske i det hele, er jo at de er gift. Og har et barn sammens. Hun er forresten 10 år eldre enn meg, og jeg er 25. Det er en viktig detalj som jeg har glemt å nevne. Eg tror ikkje du har mistet "the one", men på meg sjøl vet eg at eg blir sjeldent betatt/forelsket og det svir virkelig å gi slipp på en pga av at man rett og slett har vært for dumsnill. Eg lærte veldig mye av situasjonen eg var oppi og eg vet at hvis eg havner i samme situasjon igjen vil eg kjempe for damen. Når du har kommet opp i 25 års alderen syntes ikkje eg alderen har noe å si, får man følelser får man følelser. Det hadde vært noe helt annet om det hadde gått 10 år nedover fra deg. Endret 1. juni 2010 av -L-
I Grosny Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har også vært feilforelsket, men jeg valgte å holde avstand, og aldri kysse henne. Fordi jeg trodde hun hadde en god mann. Alle damer fortjener en god mann. Også de som er gift. Så jeg synes ikke du er en gjennomført versting. Hvis jeg hadde trodd at hun jeg var vill etter hadde en dårlig mann, så ville jeg ha prøvd meg. Det kan tenkes at dama tror du er for god til å være sann. For ung til en livsløpssatsning. At hun er redd for at du skal hoppe på noe yngre når hun blir 57. Uansett hva som skjer, så har du opplevd det gode med en kvinne. Du vet hva det er, og det kan skje igjen. Men jeg vet ikke med hvem. Men når jeg leste overskriften, så var også min tanke at den som leker med ilden...- blir brent,-blir heit og varm,- brenner i ....
Gjest lena Skrevet 28. mai 2010 #15 Skrevet 28. mai 2010 DETTE HAR DU VANVITTIG,SKIKKELIG GODT AV!! GÅR PÅ GIFTE DAMER! FY SKAM DEG!! med barn i bildet!!!!!!!!!! Ødlegger familier totalt! Hun var ikke din i utgangspunktet.. life is fear! forresten virker som en dustekjerring!!!!!!!! og ikke minst så virker det som hun trøstet seg hos deg mens de hadde en krangel eller noe.. men nå er krangelen over, og det er du og..
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #16 Skrevet 31. mai 2010 Eg tror ikkje du har mistet "the one", men på meg sjøl vet eg at eg blir sjeldent betatt/forelsket og det svir virkelig å gi slipp på en pga av at man rett og slett har vært for dumsnill. Eg lærte veldig mye av situasjonen eg var oppi og eg hvet at hvis eg havner i samme situasjon igjen vil eg kjempe for damen. Når du har kommet opp i 25 års alderen syntes ikkje eg alderen har noe å si, får man følelser får man følelser. Det hadde vært noe helt annet om det hadde gått 10 år nedover fra deg. Jeg må bare si til deg L at dine innlegg har hjulpet meg masse. Har fått et helt annet perspektiv på ting. Det har vært en veldig tøff helg det her for meg. Hvor ho er sørpå med mannen sin. Da har jeg tenkt på kvinneguiden, og det du sa. Ser det nå at det var dine ord som har gitt meg en slags fandenivolsk holdning.. fuck han.. vil ha ho! ho har dessuten gitt han sinnsykt mange sjanser. ho er bare rett og slett for snill. Takk L! Hilsen TS
Cassiuss Skrevet 31. mai 2010 #17 Skrevet 31. mai 2010 har du noen gang hørt, lest eller sett en lykkelig slutt på en slik historie?
Gjest morsomtogsant Skrevet 31. mai 2010 #18 Skrevet 31. mai 2010 Damer som skal "fixe" menn, feiler bestandig. Når skal de lære å lytte til signalene de får, også ta selvstendige avgjørelser? Det finnes nok menn som er god som gull der ute, men de elsker å "reparere" menn. Skulle tro det var penger inni bilde for arbeidet. Jaja, ikke vet jeg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #19 Skrevet 2. juni 2010 en liten oppdatering... følte bare for å dele det med noen.. thats all.. Vi skulle treffes i dag. Gledet meg noe helt forjævli mye! Så blir de plutselig bedt på kaffe hos svigerforeldrene sine. Og ho gir beskjed om at sjansen for å treffes ikke var særlig stor. Jeg ble skikkelig skuffa, men tok det egentlig ganske greit. Jeg kunne forstå hennes situasjon. Og ho betrygget meg at vi ennå hadde go tid til å møtes flere ganger seinere. Mannen har blitt mer og mer mistenkelig mht meldinger ho sitter å skriver(til meg). Så ho prøver å være mer forsiktig med hva ho gjør osv, for at han ikke skal få enda mer mistanke. Jeg skrev til henne at jeg skulle ta en tur til havna. Vi traff hverandre der i går. ho lufta bikkja... det var så godt å se henne igjen. Jeg sa at jeg skulle være der kl 23, og om ho kom eller ikke, var opp til henne og situasjonen hennes. og at jeg da gikk derfra om ho ikke var kommet etter et kvarter. dette for at ho skulle slippe meldingsstyret. Dessuten trengte jeg litt frisk luft uansett.. ho kom da altså ikke. jeg satt der å nøt utsikten av sjø, bølger og måseskrik. jeg gikk hjemover tankefull og noe dyster.. hadde så lyst å se henne... jeg gikk mot skippergata hvor ho og svigerforeldrene bodde(de bodde to hus unna hverandre). Jeg kom til gata, gikk rett forbi, og turde ikke gløtte så mye som en cm på huset. Jeg så det var liv der inne.. Det var kjempe ubehagelig å vite at de kanskje så meg gå forbi.. vite at ho kunne vært hos meg istedet for han... selv om jeg vet at dette fort kan snu seg, så er denne fasen her tung å fordøye. Ho ber meg om å roe litt ned. Og jeg kan forstå henne. Ho er også i en veldig stresset situasjon fra begge kanter. En dust til mann, og en masete ungjypling som elsker. uansett hva dere der ute sier, om hva som er rett og galt osv, er jeg helt fortapt i dette menneske. Aldri hatt så gode følelser for noen før! Lena: tror du bør få deg et ligg!
Gjest MikeWaters Skrevet 3. juni 2010 #20 Skrevet 3. juni 2010 Aldri hatt så gode følelser for noen før! Våkn opp a! Hvis du er utsultet på sjokolade og noen gir deg bittelitt for deretter å legge den akkurat slik at du ikke når den, så skal jeg garanterer deg at du blir sykt opphengt i denne sjokolade, og når du i ny og ne får en bit så er det den beste sjokoladen du noengang har hatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå