Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

er det noen andre som har problemer i sitt forhold?

Jeg har det silk at Samboeren min ser kun på meg når det er noe galt.

enten det er boksa/genseren/Sminka/snakker dialekta mi feil/oppfører meg rart/går rart...osv)

Det går meg på nervene!!!

er det noen andre som har dette?!

Jeg har snakket med han om det og han sier at han veit om det selv men han er den typen som sier minst mulig når det gjelder problemer... liker å være stille og bare lytte selv om man ønsker litt tilbake melding.

vet ikke hva jeg skal gjøre snart.

Føler jeg gjør alt feil. orker ikkje sminke meg en gang eller pynte meg for tiden for det er galt utansett hva jeg gjør.

og mat har jeg og sluttet og lage pga han ønsker ikkje maten jeg lager av og til. som regel når jeg lager,,,

og sex er han ikkje glad i eller kos...

viker seg bare unna om man vil ha en liten ekstra kos eller kose me kropp å sjel.

det fungerer kun i sengen da er det av og til mulig å ta på han ellers er det ikkje noe å tenke på. blir bare meir lei meg pga jeg ikkje får dekt mine behov og han ikkje koser med meg.

som feks. holder rundt meg, kysser meg, sier hvor fin jeg er , forteller hvor mye jeg betyr, osv... men kun negative komentarar og ingen kos for slik er han ikkje.. sier han..

Han er ingen kose gutt.

ej blir gal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er sammen med ham? Dette er jo ikke akkurat problemer i et vanlig forhold, det virker som det er et destruktivt forhold hvor du er den tapende part.

Skrevet (endret)

ikke lett

Endret av marthe83
Skrevet

Han må ha noen fantastiske sider vi ikke har hørt om, for slik du fremstiller han nå, virker han ikke som noe jeg ville spart på; ingen kyss, ingen kos, ingen sex, ingen komplimenter og gode blikk? For en sutrekopp.

Når kjæresten min ikke lenger vil meg alt godt i verden, og vi ikke lenger har fysisk kontakt, vil jeg definitivt gå. Jeg vil ikke nødvendigvis råde deg til å gjøre det samme siden det er din kjæreste og ditt valg, men tenk på ordet - er han det kjæreste du har? Virker mer som en byrde.

For å svare på spørsmålet; joda, men det virker bare som småplukk i forhold til ditt. :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja det er ikkje noe gøy.

vi har pratet mye om det men han sier han prøver og forandre seg men det gjør han ikke.

føler altid at det er jeg som må mase bare for å få meg noe..

tenkte det var gutta som var ute etter sex men jeg har funnet ut at slik er det ikke.

Ser på andre forhold der de gifter seg. koser i offentlig.

holder hender

gir klem

holder tett inntil

gir hverandre kjærlige blikk

Får bare oppmerksomhet når jeg er så forbannet at jeg ikke har godt av det!

hadde en bra periode men da er vi bare på ferie da fikk jeg så det holdt men det var kun i ferien og etter at vi kom hjem igjen var det på det gamle.

Jeg er dumsnill og det vet jeg.

gjør alt for at han skal ha det fint og utfylle hans behov men at han kan glemme mine forstår jeg ikke.

jeg har jo og behov og det har jeg sagt til han..

Andre gutter har hintet til meg at de er int. men orker ikke tanken på å starte et nytt bånd med en ny, kanskje det ikke er så dumt men fjernt for meg.

Har bare så lyst å kose med de og få dekt mine behov på de. men vet at det er feil men det frister meg ofte

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gode sider det må være go peng pung, aktiv, attraktiv, reise lysten,

Skrevet

en sånn kald fisk er ikke noe å ha.

dump ham og kom over det, jo fortere jo bedre

Skrevet

Men hva i all verden var det ved denne mannen du tente på da dere ble sammen da? Slik du fremstiller ham så virker det jo nesten som du har hoppet inn i et forhold til en fyr du ikke vil ha.

Skrevet

Lurer også på hva du tenkte da du gikk inn i forholdet med han - og ble der. Er han virkelig noe å samle på når du tenker så mye negativt om han? skal ikke en kjæreste være en du har relativt mye godt å si om han?

Jeg vet ikke jeg, kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre eller ikke, men skjønner ikke hvorfor du fortsetter dette forholdet.

Du framstiller han jo som den tosken.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Joda gikk inn i det forholdet med han pga han var veldig optimistisk og var ikkje den som såg problemer bare den som løste problemer og satte sine foreldre ganske høyt og gjorde alt for de.. siden de ikke bor her.

Men med tiden så skrumpet alt inn. har også spurt han hvor han har blitt av. den gutten jeg kjendte men han sa at han hadde lært og ikkje bare være den som løser problem.

Samt om jeg ønsket og dra en plass så kjørte han meg. uansett strekning. samt kom hjem fra jobben om jeg skulle ha en tung dag. bare for å være hos meg.

derfor falt jeg for denne mannen...

men med tiden blir det vanskeligere å vanskeligere.

Han prater av og til ikkje med meg pga det er ingen vits å prate med meg. pga jeg vet ikke hva som skjer i denne verdenen. siden jeg ikke ser på tv. eller at jeg har glemt hva han sa til meg. og blir forbannet for det. så derfor sitter han heller og surmuler,

og han er ikkje den som prater om problem. da holder han det inne og venter i noen år før det kommer opp igjen men da i full dose!

har snakket om det at han skal være flinkere å prate når det er noe å ikke bare fyke d ut når begeret er nådd kanten.

Men ser mørkt ut frem til nå.

men får se hva som skjer med oss.. vet ikke hva jeg skal gjøre.

Gjest navnelapp
Skrevet

Dette forholdet ser ikkje ut til å gi deg noko som helst. Eit kjærleiksforhold bør jo handle om både å gi og å ta. Eg trur du vil bli lykkelegare med ein annan mann. :klem:

Skrevet

Dette forholdet ser ikke til å gi deg så mye. Det er ikke så lett når man er så glad i noen tross alt. Gjøre dere ting sammen? Slike enkle ting feks gå turer/ettermiddagsturer sammen, trene eller noe? Slik at man får noe positivt å snakke om, man kan flire litt sammen å sånn. Har du prøvd å overse dette negative og være glad - ikke tenk på ham hele tiden men deg selv? Det sies at glede og smil kanskje smitter litt og omvendt.. Om den ene surmuler så gjør den andre det også høres det ut til. Man kan ikke forandre ett menneske er min filosofi, men man kan kanskje gjøre noe for å få ett godt humør sammen. Ikke hakk på hverandre hele tiden.. finn en ny takktikk å svare ham på evt uten å hakke på hverandre. Man må kunne komunisere sammen uansett om det kanskje gjør litt vondt. Om man har vert sammen leng nokk så ser/vet man når sin kjære kanskje bare har en dårlig dag, og støtter istedet for å hakke. Går det over dette og at man rett og slett har dårlige dager hver dag, alt er negativt over lang tid og man ikke finner en løsning sammen - det er vel da man kanskje bør begynne tenke på om det er slik man ønsker å ha det i framtiden? Håper du finner en god løsning for deg selv ihvertfall og KG er god å ha =)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Vi gjør litt til sammen som å besøke hans venner. men ikke så mye mine venner..... (har egentlig mistet kontakten med de) skummelt men sant...

Han ønsker å gå på fjellturer helst slike fjellturer som varer helst 1 dag eller mer og jeg er deffinitivt ikke den typen og sykle helst 100 kilometer og jeg som bare hater sykkel!

så er det ikke rart men blir med han av og til men det er ikke for jeg ønsker det men jeg gjør det for han...

Gå turer går jeg som regel alene. så er vi jo hjemme da. jeg styrer i huset og liker handarbeid og har en hobby jeg selger ting med. og prøver å gi samboeren min alt! om han er lei eller om det er på kose siden. men glemmer meg og til tider så gir jeg meg blanke siden hans behov kommer før mine men så til slutt våkner jeg og lurer på hvorfor får han utfylt sine behøv og snur ryggen til eller går videre uten og ense eller se på meg. da klikker det for meg så går det på samme viset til neste glass er fullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...