Sammy Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Vurderer å ta et spanskkurs i enten Cuba eller Costa Rica før jeg skal ut på tur i MellomAmerika! Vet at Guatemala er veldig kjent for sine spanskkurs, men planen er å starte på Cuba eller i Costa Rica! Noen som har erfaringer herfra og kan anbefale en god skole i en av disse landene?
Lizzie83 Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Vurderer å ta et spanskkurs i enten Cuba eller Costa Rica før jeg skal ut på tur i MellomAmerika! Vet at Guatemala er veldig kjent for sine spanskkurs, men planen er å starte på Cuba eller i Costa Rica! Noen som har erfaringer herfra og kan anbefale en god skole i en av disse landene? Jeg tok Spansk- og Latinamerikanske studier i Nicaragua. Kan anbefale dette på det sterkeste! Studiet varer i ca. 3 måneder. Før jeg dro dit var jeg på ferie på Cuba i 1,5 uke, og etter studie var jeg på ferie i Guatemala, Belize og Mexico. Var en supert halvår som jeg minnes med et smil om munnen. Har du noen spørsmål rundt det, så svarer jeg gjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå