Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #241 Skrevet 19. juli 2010 Jeg setter meg ikke i nærheten av folk med unger. Liker ikke når ungene setter øynene i meg og sier "Heeeeeiiii", og forelderen titter forventningsfullt bort på meg og ser ut til å vente på at jeg skal dulle og degge for ungen resten av bussturen. Går jeg forbi en unge som blidt sier "Heeeiii" og smiler på gata smiler jeg så klart og sier hei igjen, men jeg orker ikke å leke barnehagetante en hel busstur.
Medlem Skrevet 19. juli 2010 #242 Skrevet 19. juli 2010 Hahahaha du har høye tanker om deg selv ja He he, så klart! :D
Gjest lolita___ Skrevet 19. juli 2010 #243 Skrevet 19. juli 2010 Jeg setter meg ikke i nærheten av folk med unger. Liker ikke når ungene setter øynene i meg og sier "Heeeeeiiii", og forelderen titter forventningsfullt bort på meg og ser ut til å vente på at jeg skal dulle og degge for ungen resten av bussturen. Går jeg forbi en unge som blidt sier "Heeeiii" og smiler på gata smiler jeg så klart og sier hei igjen, men jeg orker ikke å leke barnehagetante en hel busstur. så enig med deg her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå