Gå til innhold

hvilke sofa har dere?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For øyeblikket en burgunder buesalong i skinn( urk!) Skal snart investere i ny salong, og det er så masse fint å velge i. Formfin har masse fine, må ha en ikke for dyr salong i brunt! Hva har dere av sofa(er)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en mørk blå skinn buesofa. Den var opprinnelig i blått stoff, men vi fikk den trukket om, for stoffsofa og hund passer dårlig sammen.... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en burgunderrød buesofa som vi kjøpte i går for 1000 kr inkl. teppe fra www.finn.no. Det blir sikkert kjøpt inn en ny sofa når vi fikser stua om ett år eller to. Nå var det viktigst at vi fikk noe å sitte i, OG hadde råd til mat og bleier! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

En stakkars Klippan fra IKEA....

UTEN trekk... (les: VELDIG skitten...) (men med pledd over..)

Lyst på ny sofa, men sånn reint økonomisk står ikke ny sofa så veldig høyt på prioriteringslisten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en grønn salong,med svakt blomstermønster i.

Den er i stoff,og 3-2-1.

Snart 4 år gammel.

Til sommeren skal vi kjøpe ny.

Da blir det skinnsalong,og muligens bue.

Skinn passer bedre så lenge vi har bikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Sjokoladebrun salong fra Bolia. 2+3 er kjempefornøyd. Ikke så innmari dyr, men vi måtte ha noe nytt, vi skal flytte om ikke så lenge og ville derfor ikke bruke for mye penger på en salong som kanskje ikke passer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sofa fra ikea.... som jeg ikke husker hva heter. Det er en sofesofa da (nei, vi sover der ikke, men den fungerer som gjesteseng) Den er i sort stoff (som kan tas av og vaskes) og fungerer utmerket til å sitte/ligge i.

Mye blir nok nytt om noen år, men da vi for et år siden trengte ALT av møbler på en gang, så ble det mye fra Ikea. Og jeg liker det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en grå stoffsofa fra Bohus. Den har store puter med noe svart mønster. Kjøpte den for ca 1 år siden og er veldig fornøyd :D Er 3+2 forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3+2 i grønt fra Natuzzi og 2+3 i grå-blått fra ???

Førstnevnte her vi hatt i mange år og den er god og holdbar. Den andre var grisebillig og fungerer som "fillesofa". Bikkja får lov til å ligge i den og vi statser på at den holder i 2-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I stua.....en 3-2-1 plommerød Natuzzi skinnsalong og to reclinere (stoff) i knallrødt som vi har bestillt en 2,5 seter sofa til......

I kjøkkenet......mørk blå buesalong i stoff..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manhattan (?) fra Ekornes. Sort skinn og kirsebær. Tre seter. (har to Harlekini stoler og puff sammen med sofaen istedenfor "3-2-1" varianten)

Den er dødsgod å ligge og se tv i!

(også har jeg en liten "Skene" to seter fra IKEA i et annet rom.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gråblå 3 + 2 i alcantara. Moderne design, med masse puter i. Når huset bygges om, skal jeg ha meg noe i nougatfarge/beige eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sort skinn buesalong. Kjempegod å sitte i, men dog ikke særlig fin.

Mamma kjøpte nettopp ny sofa. En nydelig nougatfarget skinnsofa med beige sjatteringer, 3+2 og med en godstol og paller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...