Gå til innhold

Aune Sand og Marianne Aulie på nye eventyr

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, orker ikke de to oppblåste sirkushestene der ass!

Endret av lille_lam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett
Han sier også at Sand gjentatte ganger ropte «Jeg er kunstner, hvem er du?».

Ho ho ho, at det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha =) ja det er helt utrolig. De gjør det ikke bedre for seg selv. Folk ler jo bare av hvordan de oppfører seg og fremstår i media. Hvordan kan de ønske å komme frem som seriøse kunstnere? Det var jo for en stund siden i forbindelse med åpning av galleriet sitt i New York (Ja, i Ameriken dere) at de sa de var lei av å bli mobbet i Norge.

....men er det rart da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

haha =) ja det er helt utrolig. De gjør det ikke bedre for seg selv. Folk ler jo bare av hvordan de oppfører seg og fremstår i media. Hvordan kan de ønske å komme frem som seriøse kunstnere? Det var jo for en stund siden i forbindelse med åpning av galleriet sitt i New York (Ja, i Ameriken dere) at de sa de var lei av å bli mobbet i Norge.

....men er det rart da?

Det er jo Vebjørn som er den hardt arbeidende kunstneren og som drar inn pengene, og som la ut sine penger på å etablere seg i Ameriken. Og foreldrene har også pantsatt sitt eget hus, Aune drikker champagne og lever på foreldrene og broren. Lurer på om han er litt autistisk (men nå fornærmer jeg vel autister og det er ikke meningen).

Både moro og flaut å se på de to der, sirkus Sand - der var det jo bare klovnedama og champagnegutten som lagde sirkus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vebjørn Sand har jeg mer vondt av. Han virker jo faktisk som han ønsker å bli tatt seriøst, og ønsker å jobbe for å lage bedre arbeider. Jeg synes det var helt forkastelig hvordan maleriene han malte til Hagen og Treschow ble kritisert i media. Først var det ok, og så når en og annen "viktig person" begynte å kommentere maleriene negativt, da likte plutselig ikke Hagen det lenger.

Det er Aune og Marianne som passer best inn på sirkus, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...