Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Del Skrevet 27. mai 2010 http://www.kjendis.no/2010/05/27/kjendis/aune_sand/marianne_aulie/brak/11886740/ Ble iallefall i godt humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 27. mai 2010 #2 Del Skrevet 27. mai 2010 Uff. Flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 27. mai 2010 #3 Del Skrevet 27. mai 2010 Lugna ner er, Aulie/ Sand. *flaut, flaut, atter flaut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_lam Skrevet 27. mai 2010 #4 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Huff, orker ikke de to oppblåste sirkushestene der ass! Endret 27. mai 2010 av lille_lam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Del Skrevet 27. mai 2010 Prakteksemplarer på at PR-kåthet er omvendt proporsjonalt med IQ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 27. mai 2010 #6 Del Skrevet 27. mai 2010 Han sier også at Sand gjentatte ganger ropte «Jeg er kunstner, hvem er du?». Ho ho ho, at det går an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Del Skrevet 27. mai 2010 "Vi har blitt truet før, og vet når det er alvor", sier Aune Sand i denne artikkelen. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 27. mai 2010 #8 Del Skrevet 27. mai 2010 haha =) ja det er helt utrolig. De gjør det ikke bedre for seg selv. Folk ler jo bare av hvordan de oppfører seg og fremstår i media. Hvordan kan de ønske å komme frem som seriøse kunstnere? Det var jo for en stund siden i forbindelse med åpning av galleriet sitt i New York (Ja, i Ameriken dere) at de sa de var lei av å bli mobbet i Norge. ....men er det rart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #9 Del Skrevet 28. mai 2010 ... (Ja, i Ameriken dere)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 28. mai 2010 #10 Del Skrevet 28. mai 2010 haha =) ja det er helt utrolig. De gjør det ikke bedre for seg selv. Folk ler jo bare av hvordan de oppfører seg og fremstår i media. Hvordan kan de ønske å komme frem som seriøse kunstnere? Det var jo for en stund siden i forbindelse med åpning av galleriet sitt i New York (Ja, i Ameriken dere) at de sa de var lei av å bli mobbet i Norge. ....men er det rart da? Det er jo Vebjørn som er den hardt arbeidende kunstneren og som drar inn pengene, og som la ut sine penger på å etablere seg i Ameriken. Og foreldrene har også pantsatt sitt eget hus, Aune drikker champagne og lever på foreldrene og broren. Lurer på om han er litt autistisk (men nå fornærmer jeg vel autister og det er ikke meningen). Både moro og flaut å se på de to der, sirkus Sand - der var det jo bare klovnedama og champagnegutten som lagde sirkus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 28. mai 2010 #11 Del Skrevet 28. mai 2010 Vebjørn Sand har jeg mer vondt av. Han virker jo faktisk som han ønsker å bli tatt seriøst, og ønsker å jobbe for å lage bedre arbeider. Jeg synes det var helt forkastelig hvordan maleriene han malte til Hagen og Treschow ble kritisert i media. Først var det ok, og så når en og annen "viktig person" begynte å kommentere maleriene negativt, da likte plutselig ikke Hagen det lenger. Det er Aune og Marianne som passer best inn på sirkus, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå