Gjest linnea Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 hei, gutter:) liker dere når jenta er jomfru å liksom dere kan ta jomfrudommen hennes og lære henne opp? eller att hun er opptrent å kan det meste? og hvor gammle er dere?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Hmm... det finnes teoretisk erfaring, og praksis erfaring Positive og negative ting hos begge delene. Det betyr at noen ganger kan en med mest teoretisk erfaring gjøre det like godt som en med praksis erfaring. For selv den med praksis erfaring kan ha vert uehldig med valg av partnere, noe som gjør at det kan være noe som han aldri lærte. Den teoretiske har feks lest eller hørt mye forskjellig, men utprøvingen på en partner kan godt feile. Derfor hos meg er det vanskelig å si
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Som voksen, erfaren og fremdeles viril mann kunne jeg vel latt meg overtale til å lære opp ei betydelig yngre snuppe Men - om hun ikke gidder å være med på litt eksperimentering så gidder jeg ikke mer..... Seriøst - sex er definitivt morsommere med ei dame som kjenner seg selv, vet hva hun vil, stiller krav og bidrar.
Plutseliten Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Seriøst - sex er definitivt morsommere med ei dame som kjenner seg selv, vet hva hun vil, stiller krav og bidrar. Den tror jeg gjerne på! Tror vi jenter burde bli flinkere til å bare stole på oss selv, være mer selvsikre og vise hva vi vil. Det kommer vi kanskje lengre med enn erfaring av og til. Vet dette var spm og en tråd for mannfolka, men pytt.
Nikken Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Digger de som er litt erfarne, og vet hva de vil ha
Facepainter Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Da jeg var yngre var det spennende med jomfruer, og for 15 år siden hadde jeg nok valgt det siden jeg egentlig ikke hadde peiling på hvor deilig erfarne kvinner er. Nå tror jeg ikke det hadde gitt meg så mye.
Spiralis Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Jomfruer?! Finnes det jomfruer?! I dette landet?!! :klø: Finnes muligens i Iran Jeg forholder meg til realiteter og trives godt med det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå