Gjest Elijah Skrevet 29. mai 2010 #41 Skrevet 29. mai 2010 Jeg bruker alltid kondom, men det har hendt at jeg har droppet det hvis jeg føler meg esktremt sikker på jenta. Har da selvfølgelig ikke ejakulert inne i henne (noe jeg sjeldent tør selv om hun bruker p-piller). Har ikke planer om å bli pappa med det første Har imidlertid erfart at mine kamerater er mye mer liberale i forhold til å ikke bruke kondom. Hvor bor du, Frk Snasen?
Gutt87 Skrevet 29. mai 2010 #42 Skrevet 29. mai 2010 Jeg bruker alltid kondom, men det har hendt at jeg har droppet det hvis jeg føler meg esktremt sikker på jenta. Har da selvfølgelig ikke ejakulert inne i henne (noe jeg sjeldent tør selv om hun bruker p-piller). Har ikke planer om å bli pappa med det første Har imidlertid erfart at mine kamerater er mye mer liberale i forhold til å ikke bruke kondom. Hvor bor du, Frk Snasen? Hoppe av i svingen har jo vist seg å være kjeeempesikkert
Gjest Airi Chikako Skrevet 29. mai 2010 #43 Skrevet 29. mai 2010 Skjønner ikke hvor dere finner disse mennene. Jeg har aldri opplevd at kondomer ikke har blitt foreslått... Er vel en god menneskekjenner.
Lykkelitenen Skrevet 29. mai 2010 #44 Skrevet 29. mai 2010 huff, kjenner jeg blir helt matt i hodet av å lese denne tråden.... Jaja, jeg har nattbordskuffen full, så sier en mann nei til kondom sier jeg nei til sex. Easy peasy
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #45 Skrevet 29. mai 2010 Jeg bruker alltid kondom, men det har hendt at jeg har droppet det hvis jeg føler meg esktremt sikker på jenta. Har da selvfølgelig ikke ejakulert inne i henne (noe jeg sjeldent tør selv om hun bruker p-piller). Har ikke planer om å bli pappa med det første Så enkelte kvinner innbyr til mer tillit enn andre?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #46 Skrevet 29. mai 2010 Skjønner ikke hvor dere finner disse mennene. Jeg har aldri opplevd at kondomer ikke har blitt foreslått... Er vel en god menneskekjenner. Alle de mennene jeg har møtt har noe felles: ingen har brukt kondom. Jeg bruker heller ikke prevenasjon, så de ejakulerer ikke inne i...og det har gått bra! Vi har ikke hatt noen kjønnssykdommer - har vært med safe menn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #47 Skrevet 29. mai 2010 Hoppe av i svingen har jo vist seg å være kjeeempesikkert De mennene som ikke bruker kondom ønsker å bli fedre
kristian82 Skrevet 30. mai 2010 #48 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Alle de mennene jeg har møtt har noe felles: ingen har brukt kondom. Jeg bruker heller ikke prevenasjon, så de ejakulerer ikke inne i...og det har gått bra! Vi har ikke hatt noen kjønnssykdommer - har vært med safe menn. Du har tatt HIV test og sånn 3 mnd etter hver av de "safe" mennene, så du vet de var safe eller? Eller bare noe du går rundt og tror, siden du foreløpig ikke har merket noe? Må være kult å ha sånn radar at man kan se om noen har sykdommer altså, "ja, han er safe". Akkurat som du vet hvem han pulte for 4 mnd. siden og hva slags seksualfortid hun har. Endret 31. mai 2010 av kristian82
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #49 Skrevet 30. mai 2010 Skjønner ikke hvor dere finner disse mennene. Jeg har aldri opplevd at kondomer ikke har blitt foreslått... Er vel en god menneskekjenner. Samme her, har aldri opplevd at en fyr på min alder (20-35 år) har nekta å bruke kondom. Min erfaring er at de fleste tar den på selv, uten å lage noen debatt ut av det, resten tar den på når jeg finner det frem. Har møtt en eneste som nekta å bruke kondom, og han var 50+ (Og ikke ble det noe på han heller.)
Gutt87 Skrevet 31. mai 2010 #50 Skrevet 31. mai 2010 Du har tatt HIV test og sånn 3 mnd etter hver av de "safe" mennene, så du vet de er safe eller? Eller bare noe du går rundt og tror, siden du foreløpig ikke har merket noe? Må være kult å ha sånn radar at man kan se om noen har sykdommer altså, "ja, han er safe". Akkurat som du vet hvem han pulte for 4 mnd. siden og hva slags seksualfortid hun har. Noen tenker ikke særlig lenger enn pikken/kliorisen rekker desverre. Har sikkert kommet ut en iPhone applikasjon der man kan se om den andre personen har kjønssykdommer. Får jo så mye rart idag :gjeiper:
Gjest Elijah Skrevet 31. mai 2010 #51 Skrevet 31. mai 2010 Så enkelte kvinner innbyr til mer tillit enn andre? Så absolutt! En mann møter jo både ekstremt seksuelt frigjorte kvinner og også beskjedne og mindre erfarne kvinner. Det sier seg selv at man kanskje senker litt på kravene hos en av typene. Gjetter du hvilken?
kristian82 Skrevet 31. mai 2010 #52 Skrevet 31. mai 2010 (endret) Så absolutt! En mann møter jo både ekstremt seksuelt frigjorte kvinner og også beskjedne og mindre erfarne kvinner. Det sier seg selv at man kanskje senker litt på kravene hos en av typene. Gjetter du hvilken? Det er jo milevis unna noen sikker partner av den grunn da. Dama til en kompis av meg, hadde vel hatt 2 stykk før hun traff han her. Nå har hun da 3 stykk (men etter min kamerat som aldri har testet seg, har en forkjærlighet for utenlandske damer - østeuropa, afrika, og 2 sifret partneranntall) og nesten bestandig har ubeskyttet sex, da hjelper det nok lite om du er "mann nr.4" som dytter lillemann inn i henne. Du får ganske så høy risiko for ting og tang da. Men men, hver sin lyst. Men veldig rart å ikke ha fått med seg mer når det gjelder hvordan seksuelle sykdommer smitter. Endret 1. juni 2010 av kristian82
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #53 Skrevet 1. juni 2010 En mann møter jo både ekstremt seksuelt frigjorte kvinner og også beskjedne og mindre erfarne kvinner. Det sier seg selv at man kanskje senker litt på kravene hos en av typene. Gjetter du hvilken? Dette har da ingenting med saken å gjøre. Faktisk så er seksuelt frigjorte kvinner generelt flinkere til å bruke kondom, siden de ikke er flaue over sånt, mens den forknytte jomfrutypen ofte er så sjenerte at de ikke tør å ta opp prevensjon. Det er heller ingen korrelasjon mellom hvor beskjeden man er, og hvor mange man har ligget med. Og som kristian over sier, det hjelper lite om jenta bare har ligget med to stykker, dersom en av dem igjen har ligget med hundre jenter, uten prevensjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå